Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 181972 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #600 Gepost op: 13 januari 2014, 20:33:17
Ik verwijs trouwens na mijn bovenstaande gemopper nog wel even naar mijn eigen gemopper eerder in deze topic

Citaat van: moppersmurf link=msg=1236569 date=1389621227
Vergeet niet het feit dat een Fulva véél veiliger was in 1980 en men nog steeds boert op die naam/faam. Dat vrijwel elk ander voertuig tegenwoordig net zo veilig is, dringt nog niet door bij die mensen.

Maar het mooiste vindt ik nog dat er leidinggevenden zijn die gewoon struisvogeltje spelen en stellig volhouden dat het steeds kapot gaan van de Fulva's ligt aan het gebruik/ de wijze van gebruik. Dus laat ik even terug gaan in de tijd......

S60 240.000 km ingeruild voor V50. S60 trillende aandrijflijnen, 1 scheurend motorblok
V50 240.000 km ingruild voor V70. V50 ernstige rem problemen, kapotte carterpannen, diverse scheurende motorblokken
V70 nog niet ingeruild. Scheurende turboslangen, lekkende koelvloeistof systemen, storingen motormanagment, defecte versnellingsbakken, diverse scheurende motorblokken.

Dus als ik het zo zie ligt het toenemend aantal gebreken inderdaad aan het gebruik. (de rest gaat niet over de kwaliteit van een Fulva  >:D)

mochten mensen de indruk hebben gekregen dat ik ineens pro-Fulva ben  ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
Reactie #601 Gepost op: 13 januari 2014, 23:23:39
Citaat van: PietjePuk link=msg=1236575 date=1389623230
Mopper, hoewel je keer op keer mijn voormalig werkgever belachelijk maakt (vtsPN bestaat formeel al een jaar niet meer), krijg je me toch weer aan het lachen.

Het is triest hoe de zaken gaan in deze toko (nationale politie) gaan.

Ik zoek een bijpassende smiley, maar ik kan eigenlijk geen toepasselijke vinden.

weer aan het lachen? serieus? Damm ik moet toch wat aan mijn communicatieve vaardigheden gaan doen! Op straat klagen ze over mijn gebrek aan humor en hier wordt er om mij gelachen :D

en ja (geen sorry) maar ik heb het niet zo op paarse krokodillen, letter likkers, struisvogels, kamelen, goud omhangen pipo's, Fulva's, Ponnetjes, VtSpn, LPTV'tjes, LAPV's, IBT'jes en 1000+1 andere afkortingen. Maar het ergste zijn de kruisingen tussen elke van de voornoemde omschrijvingen. Want een pennen likkende kameel die graag in een Fulva rijdt en dan tijdens zijn IBT klaagt over de meerkeuze vragen om vervolgens na 10 fout zijn kop in het zand te steken om vervolgens naar boven te komen met een paarse krokodil waar de/het/een VTSpn een LPTV van krijgt

dan heb ik het volgens mij over ......98uiye

Maar ff een stapje terug: de/het/een VTSpn bestaat niet meer? We werken nog steeds niet samen hoor! Dus is het nu VTnnSpn? Of houden we het gewoon op MISLUKT?
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #602 Gepost op: 14 januari 2014, 07:29:59
;)

Alles van de vtsPN is nu onderdeel van de NaPo.
Ik werk nu dus voor de Dienst ICT van de NaPo, of voor de IV organisatie van de NaPo, of voor de PDC onderdeel van de NaPo.
Geen idee eigenlijk, leuk z'n reorganisatie, ach ik krijg mijn salaris!

En je hebt (voor een groot deel althans) gelijk hoor, er gebeuren veel te veel rare dingen die niet kloppen.
Alleen kan er per 1-1-13 gezegd worden dat dit bij de NaPo gebeurd, ipv bij 'de mannen in het blauw met te veel goud op schouders' of bij 'de kantoorpikken van de vtsPN'

Hoe bagger het ook gaat, hoeveel klachten je ook hebt, hoewel daar 99% terecht van zal zijn. Doe (probeer) alsjeblieft wel 1 ding voor me, houdt ergens diep verscholen in je achterhoofd wel het idee dat bij de 'voormalig vtsPN' ook gewoon mensen werken, heel veel mensen die het ook anders zouden willen. Zien dat er een hoop 'voor verbetering vatbare' keuzes gemaakt worden puur op politieke dwang.
vtsPN is te vaak uitvoerend op basis politieke keuzes die kant noch wal raken.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
Reactie #603 Gepost op: 14 januari 2014, 08:04:51
Citaat van: PietjePuk link=msg=1236753 date=1389680999
;)

..
Geen idee eigenlijk, leuk z'n reorganisatie, ach ik krijg mijn salaris!

En je hebt (voor een groot deel althans) gelijk hoor, er gebeuren veel te veel rare dingen die niet kloppen.
...

Hoe bagger het ook gaat, hoeveel klachten je ook hebt, hoewel daar 99% terecht van zal zijn. ...heel veel mensen die het ook anders zouden willen. Zien dat er een hoop 'voor verbetering vatbare' keuzes gemaakt worden puur op politieke dwang.

Welkom bij de Politie! En wat jij schrijft over vml. VTSpn is identiek aan de uniform Politie hoor. Velen voelen zich bij ons precies zoals jij dat omschrijft. Alleen wat betreft

Citaat
Alleen kan er per 1-1-13 gezegd worden dat dit bij de NaPo gebeurd, ipv bij 'de mannen in het blauw met te veel goud op schouders' of bij 'de kantoorpikken van de vtsPN'
is daar echt geen bal veranderd. Er zitten te veel mensen met goud op de schouders en kantoorpikken op plekken die er niet horen te zijn en die bepalen met wat voor elende wij opgescheept worden. Of dat nou Hoeran's, Fulva's, dienstwapens, computerapparatuur, ZSM formulieren, Black Berry's of andere troep is. Het kost te veel en doet nooit wat de werkvloer verwacht of welke verwachting gecreëerd wordt. Dus mijn vertrouwen in het nieuwe uniform is al net zo laag als in al die andere bende die we niet zelf kunnen aanschaffen.

sorry,.....

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #604 Gepost op: 14 januari 2014, 08:20:59
Citaat van: moppersmurf link=msg=1236756 date=1389683091
Welkom bij de Politie! En wat jij schrijft over vml. VTSpn is identiek aan de uniform Politie hoor. Velen voelen zich bij ons precies zoals jij dat omschrijft. Alleen wat betreft
is daar echt geen bal veranderd. Er zitten te veel mensen met goud op de schouders en kantoorpikken op plekken die er niet horen te zijn en die bepalen met wat voor elende wij opgescheept worden. Of dat nou Hoeran's, Fulva's, dienstwapens, computerapparatuur, ZSM formulieren, Black Berry's of andere troep is. Het kost te veel en doet nooit wat de werkvloer verwacht of welke verwachting gecreëerd wordt. Dus mijn vertrouwen in het nieuwe uniform is al net zo laag als in al die andere bende die we niet zelf kunnen aanschaffen.

sorry,.....
Sorry? Waarvoor?

Laten we wel wezen, wat heeft deze reorganisatie (NaPo) sinds 1-1-13 ons tot nog toe effectief opgeleverd? Dat voor ons als werkvloer (zowel blauw als ondersteunend) direct merkbaar is? Hier en daar een ander naampje voor een afdelling. Maar verder?

En we zijn het gewoon weer is eens met elkaar hoor ;)

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #605 Gepost op: 14 januari 2014, 19:25:07
Citaat van: PietjePuk link=msg=1236760 date=1389684059
Sorry? Waarvoor?

Laten we wel wezen, wat heeft deze reorganisatie (NaPo) sinds 1-1-13 ons tot nog toe effectief opgeleverd? Dat voor ons als werkvloer (zowel blauw als ondersteunend) direct merkbaar is? Hier en daar een ander naampje voor een afdelling. Maar verder?

En we zijn het gewoon weer is eens met elkaar hoor ;)

Voor ons geen radio meer in de dienstauto's en eenzelfde pincode voor alle tankpassen in heel Noord. Nee, daar zijn we ècht wat mee opgeschoten hoor. En verder? Hetzelfde verhaal over kantoorpikken die beslissen voor de straatmensen enz enz  >:(

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #606 Gepost op: 15 januari 2014, 08:00:56
Om ervoor te zorgen dat we ons niet alleen richten op de Duitse markt, dus ook ik, ben ik aan het rondkijken geweest en blijkt dat de Engelse ook een leuke en krachtige station kunnen maken. En nee ik bedoel niet Freddy's oude rammeldoos, maar die van het mooi roofdier.
Blijkt als je de technische gegevens bekijkt dat hij toch goed mee kan komen met de rest van onze gekozen voertuigen.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #607 Gepost op: 15 januari 2014, 10:48:07
Citaat van: r1200gs link=msg=1236993 date=1389769256
Om ervoor te zorgen dat we ons niet alleen richten op de Duitse markt, dus ook ik, ben ik aan het rondkijken geweest en blijkt dat de Engelse ook een leuke en krachtige station kunnen maken. En nee ik bedoel niet Freddy's oude rammeldoos, maar die van het mooi roofdier.
Blijkt als je de technische gegevens bekijkt dat hij toch goed mee kan komen met de rest van onze gekozen voertuigen.

Merk Jaguar XF Sportbrake 3.0D V6
Nettoprijs € 44.131
Transmissie 8 v., sequentiële automaat
Totaal max vermogen 177 kW (240 pk)
Totaal max koppel 500 Nm
Turbo ja, met intercooler
Topsnelheid 240 km/h
Acceleratie 0-100km/u 7,1 s
Verbruik gemiddeld    1 op 16,4
Energielabel E
Massa leeg 1880 kg
Max laadvermogen 560 kg
Inhoud bagage 550-1675 l
Botsproef resultaat ****

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
Reactie #608 Gepost op: 16 januari 2014, 02:15:03
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1237006 date=1389779287
Merk Jaguar XF Sportbrake 3.0D V6
Nettoprijs € 44.131
Transmissie 8 v., sequentiële automaat
Totaal max vermogen 177 kW (240 pk)
Totaal max koppel 500 Nm
Turbo ja, met intercooler
Topsnelheid 240 km/h
Acceleratie 0-100km/u 7,1 s
Verbruik gemiddeld    1 op 16,4
Energielabel E
Massa leeg 1880 kg
Max laadvermogen 560 kg
Inhoud bagage 550-1675 l
Botsproef resultaat ****

ik zeg niet bij voorbaat "nee" want een 3 Liter V6 ...........mmmmmmmm

maar het is en blijft een Engelse auto, ondanks dat het veel Ford zooi bevat. Zullen we maar een testritje doen dan??  O0

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #609 Gepost op: 16 januari 2014, 02:44:09
Vergeet niet dat de XF er wel gelikt uitziet, maar dat de techniek hopeloos verouderd is...
Dit is dan ook de reden dat hij niet kan tippen aan de gevestigde orde.