*ZUCHT*
Voor de duidelijkheid we zoeken een TETRA scanner, die ook nog eens de encpryptie van C2000 kan decoderen!
En niet een digitale trunking scanner voor NIET gecrypte netwerken zoals oa. APCO 25 uit de US.
Misschien je eens goed laten informeren voor je hier dingen gaat roepen, waar je met alle respect de ballen verstand van hebt.
Je gaat daarmee namelijk niets vermoedende ex scanner luisteraars die er geen verstand van hebben, onnodig hoop meegeven dat er C2000 scanner bestaan.
Ze zijn er niet, en dat ze ooit komen zou ik maar niet oprekenen.
Ja misschien als C2100 word ingevoerd.
Beste ikkuh, geen aanklacht naar jou, maar wil wel inhaken op jouw antwoord en geld in het algemeen. Er wordt hier nog al gereageerd naar mensen als 'die er de ballen verstand van hebben' en beter orienteren.
dit forum heeft meer leden die eigenwijs zijn (ik ook) vaak nog erg jong (ik niet, maar kijk altijd even naar het profiel van de schrijver voor zover bekend) en dus onervaren, maar graag alles willen leren en te weet willen komen.
Er zitten ook meerdere ouderen die al snel stellen dat zij het wel weten, terwijl de constatering later mag zijn, 'nog niet helemaal'
kortom overweeg soms eens een andere toon, een goed voorbeeld is Peter Hunt, hoevaak heeft hij het een en ander al uitgelegd, en iedere keer weer de moeite neemt om vooral nieuwkomers het toch weer uit te leggen.
en stomme vragen bestaan niet, en eigen wijs, ach ieder heeft zijn eigenaardigheden, maar toch vooral zijn eigen aardigheden.