Er een heleboel alternatieven om mensen te redden zonder dat er 4 heli's 24 uur per dag vliegen............
Het is niet aan mij om hier te zeggen dat ik het onzin vind dat mensen niet willen dat de heli 24 uur per dag inzetbaar is, maar ik heb erbij gezeten bij de uitreiking van het rapport aan het ministerie, en ik heb genoeg dingen aan bod zien komen, waarvan ik denk dat het wel levensreddend kan zijn.
Er zijn al genoeg documentaires op tv geweest, waarin dit ook nog eens bevestigd werd.
Sommige mensen uit de omgeving van Nijmegen zijn tegen het nachtvliegen ivm overlast, ik hoop dat die mensen een keertje ermee geconfronteerd worden in een situatie dat de heli nodig is, maar waarvoor zei dan zorgen dat die niet meer mocht vliegen.
uiit het rapport blijkt, min of meer dat de Lifeliner3 snachts mensen kan redden, of het noodzakelijk is om ze alle 4 te laten vliegen is niet duidelijk , ik kan me voorstellen dat in hartje amsaterdam er toch geen mogelijkheden zijn om dat ding te laten landen.
maar er is een groot gebied dat voor de lifeliner 3 lang vliegen is, zowel in het noorden als in het zuiden.