Wetgeving amber signalering

Auteur Topic: Wetgeving amber signalering  (gelezen 58839 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #160 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:14:01
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1213367 date=1382648639
Een picture-perfect voorbeeld hoe "de indruk wekken" dus heel persoonlijk en individueel is, en niet een omkaderd zwart-witte aantoonbare verwijzing, omschrijving of aanduiding   8)
Net zoals vele wetten en regels die mogelijkheden bieden. Het zal aan de rechter zijn of hij inderdaad de indruk wekt dat....
Citaat van: Caprice 9C1 link=msg=1213367 date=1382648639
Hou de discussie eens zuiver zonder je eigen vermoedens "kennelijk houd je van negatieve aandacht" daarin te verwerken  O0
Je hebt gelijk, het was slechts een beeld wat er is ontstaan in de vele tientallen berichten die er reeds in dit topic zijn verschenen omtrent dit bedrijf waarin de toon regelmatig kritisch en negatief is.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #161 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:17:58
Hoi Red,

Ik ben totaal niet kritisch danwel negatief.....
Wel zijn bepaalde mensen dat met betrekking tot onze Smarts....en dat mag.
iets met een Maisveld ect ect.

Maar jij ziet liever Amber op onze Smarts begrijp ik, die boodschap heb ik inmiddels al begrepen.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #162 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:25:50
Citaat van: VKRC link=msg=1213369 date=1382649478
Maar jij ziet liever Amber op onze Smarts begrijp ik, die boodschap heb ik inmiddels al begrepen.
Er zit amber op je Smarts. Het ging toch om de kappen en niet om de lampen. ;)
Het maakt mij niet uit wat je op je Smarts doet, als je maar voldoet aan de wet en regelgeving. Ook vanaf 1 januari, en als de regels veranderen waarbij het niet langer is toegestaan om de "schijn te wekken dat" en ik pak er een foto van jou Smarts bij, dan beschouw ik dat toch als een typisch voorbeeld van de schijn wekken. En zoals je het zelf al aangaf:
Citaat van: VKRC link=msg=1213329 date=1382644441
Daar hoef je als handhaver niet mee eens te zijn, want je hoeft hem alleen te handhaven.
En dus moet je niet vreemd opkijken als er op gehandhaafd gaat worden. Tot een rechter beslist dat het anders is staat iedere diender in zijn recht om er iets van te vinden.

Citaat van: VKRC link=msg=1213369 date=1382649478
Ik ben totaal niet kritisch danwel negatief.....
Citaat van: VKRC link=msg=1213329 date=1382644441
Politiestaat praktijken?
Beschouw ik persoonlijk als een negatieve opmerking, ondanks de nuancering die je er aan wil geven met het vraagteken.  Verder moeten mensen daar zelf hun oordeel maar over vellen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


guest14264

  • Gast
Reactie #163 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:32:20
Even voor de duidelijkheid.

Transparante ledjes  grill zijn dus niet meer toegestaan na 1-1-14 ook al zijn deze in de 'aan' stand amber?


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #164 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:32:37
Goh....een hele negatieve verwijzing (wel 2 woorden).....dus ik mag alleen maar positief zijn?

Heb je jouw eigen berichten wel eens terug gelezen? Als er iets negatief is, dan zijn jouw berichten dat wel.
Maar in jouw geval begrijp ik dat wel.
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #165 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:33:23
Losse Ledjes is vooralsnog geen probleem....die geven niet de indruk een blauwe lichtarmatuur te zijn
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


guest14264

  • Gast
Reactie #166 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:35:19
Citaat van: VKRC link=msg=1213381 date=1382650403
Losse Ledjes is vooralsnog geen probleem....die geven niet de indruk een blauwe lichtarmatuur te zijn

Ik heb ze ingebouwd in de grill en heb ook een dashflitser, beiden zijn dus geen probleem?


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #167 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:36:49
officieel mag je ze niet inbouwen nee, maar dat geldt nu al  ^-^
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #168 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:37:35
Citaat van: VKRC link=msg=1213380 date=1382650357
Goh....een hele negatieve verwijzing (wel 2 woorden).....dus ik mag alleen maar positief zijn?

Heb je jouw eigen berichten wel eens terug gelezen? Als er iets negatief is, dan zijn jouw berichten dat wel.
Maar in jouw geval begrijp ik dat wel.
Ik beweer nergens dat ik niet negatief ben. Je moet zelf weten wat je doet, maar als je beweert niet negatief te zijn en ik kom met een klein voorbeeld moet je ook niet gaan lopen klagen.

Je laatste zin kan ik niet plaatsen, dat moet je via PM maar een keer toelichten want dat lijkt me offtopic.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


VKRC

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 670
    • www.DeVerkeersregelaarsCentrale.nl
Reactie #169 Gepost op: 24 oktober 2013, 23:39:11
Goh, het elkaar aanvallen op woordjes is wel ontopic?
De Verkeersregelaars Centrale | [url=http://www.deverkeersregelaarscentrale.nl/vacat