Thanks Pully....
De tekening is moeilijk vergelijkend te maken met 2 verschillende verhalen. Daarnaast zeggen zij dat hij geen voorrang verleende, terwijl hij optrok toen hij dacht dat zij zou afslaan (okay okay dat is geen voorrang). Op de achterzijde van het formulier kunnen we onze eigen versie schrijven en we zullen er ook een bijlage bij doen.
Getuigen kunnen nergens op het formulier ingevuld worden. Doen we wel in bijlage...jongste zoon reed erachter op de scooter (met 1 auto ertussen) en kon makkelijk remmen, dus veel vaart had het geheel niet. Daarnaast zag hij de afslaande beweging. Gisteravond wilde de dame absoluut geen politie en gedoe....nu dit, kennelijk ruzie met haar man gehad
Mevrouw heeft geen woord gezegd en was zeer afwijzend, haar man deed het woord. Eer aan onszelf gehouden, vriendelijk gebleven. Meneer was eerder op de avond niet zo vriendelijk tegen mijn man, wilde direct politie bellen en weet ik veel wat. Moet zeggen dat mijn man ook niet al te vriendelijk was, want directe beschuldigingen en overdag auto's checken daar houdt hij niet zo van.
Het enige dat ik zielig vind is dat de vriendin van mijn zoon die ernaast zat vreselijk ontdaan was van alles. Niet van de aanrijding op zich, omdat het een 'aaitje' was, maar 4 jaar terug haar broer verloren bij een dodelijk ongeval en ze is zo bang van/voor aanrijdingen. En dan die gillende buurvrouw die meteen kwam roepen om politie en 112 bellen maakte het er niet echt leuker op.