0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Experiment is van de Brandweer van Berlijn in samenwerking met het Charité ziekenhuis http://www.berliner-feuerwehr.de/2601.html
Is een 3 jaren oud project waarbij de tijdwinst 25 minuten was.... overige CVA patienten hadden pech, die gingen gewoon meteen naar de SEH als de CVA vrachtwagen in gebruik was voor een andere CVA patient...tel uit je winst...financieel te duur project.
Is zo een CT scanner en het scannen niet enorm schokgevoelig?
Nee, dat gaat idd een kosten-baten analyse niet overleven..CM
maar dat doet een heli-mmt ook niet
nu snap ik waarom ik mijn C rijbewijs moest halen Maar wat ik mij nu wel afvraag, schieten we nu ondertussen niet door in wat we allemaal willem en moeten kunnen op de ambu?Als je tegenwoordig al kijkt wat we doen op het gebied van de H.A, omdat de HAP veel meldingen doorgeeft aan de ambu, en wij gaan wel weer.Ambu hulpverlening was voorheen voor ABCD instabiele patiënten, nu sturen ze ja al met A1 naar een ingegroeide teennagel ik denk dat we tegenwoordig het doel van de ambu hulpverlening voorbij schieten, wordt veel van de ambu pleeg verwacht maar financieel............. ja daar kan je naar fluiten.
Is enigzins herkenbaar.. De vergoeding wordt voorlopig ook niet hoger want men stelt dat we helemaal niet autonoom werken maar volgens een vastomlijnde protocol. De werkelijkheid is natuurlijk genuanceerder.CM