21-04-2012 Provinciale Brandweerwedstrijden (112 & TAS-HD) Loenen a/d Vecht (UT)

Auteur Topic: 21-04-2012 Provinciale Brandweerwedstrijden (112 & TAS-HD) Loenen a/d Vecht (UT)  (gelezen 1675 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

tonyhoog

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Aanstaande zaterdag, 21 april, zullen in Loenen a/d Vecht provinciale brandweerwedstrijden worden georganiseerd. Voor het programmaboekje kijk op http://www.abwc.nl/boekjes/2012/p-112-21-04-loenenaandevecht.pdf

Indien u wilt komen kijken, meldt u dan bij de brandweerkazerne in Loenen a/d Vecht aan de Keizer Ottolaan 2.




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Wij spelen de 112baan om 8;50uur  8)


VandeVoskamp

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 50
  • Hoofdbrandmeester
Wij spelen de 112baan om 8;50uur  8)

En... Hoe is het gegaan? ... ;)
|| Before the emergency, nobody cares; During the emergency, nobody knows; After the emergency, everone is an expert ||  Veiligheidsregio Kennemerland


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
En... Hoe is het gegaan? ... ;)
Dramatisch laatste. :'( Ik moet de jurystaten nog zien waar het allemaal fout is gegaan. Ik hoop dat het 12 Mei in Zeist beter gaat.


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
De wedstrijdploeg van Zeist is in ieder geval door naar de volgende ronde in Woudenberg! Daar kunnen VandeVoskamp en co hun best gaan doen om naar de landelijke finale in Oudewater (toch?) te komen! :)

Allemaal lekker dichtbij. Ik kan me nog finales in Kaatsheuvel en Assen herinneren ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding