Zo, gister ff rap aangegeven dat we een mooie avond gehad hebben.
Ook voor mij was het de eerste keer en hoewel ik (erg) vroeg bij het AZ aangekomen was, onwetendheid en een hekel aan te laat komen
) heb ik genoten.
Dat ik hieraan begon had ik voor ogen dat het juist vanwege de situatie waarin onze gasten zich bevinden vooral tussen de oren een zware avond zou worden, al die bakken ellende die mensen doorstaan moeten, het rare is dat je dat eigenlijk helemaal niet ziet, je ziet de vrolijke koppies en dan vallen alle zaken daar omheen niet meer op. Juist voor een particulier is het rijden met de OGS (althans in mijn ervaring) de grote inspanning en een ervaring waarna ik nog meer respect heb gekregen voor de mensen die dit min of meer beroepsmatig doen. Maar dat terzijde.
Het feest begint al vroeg als ik een half uurtje in Alkmaar sta komen de eerste groot ouders al om de kinderen uit te zwaaien dus ondanks dat ik meer dan een uur te vroeg was kon ik de tijd eenvoudig overbruggen, de oren werden me van het hoofd gepraat door opa en oma
Dan komen langzaam de andere voertuigen binnen druppelen en als snel is het gezellig druk, hier en daar wat bekenden, ja ook particulier is het wereldje niet echt groot, en ouders met de kinderen. Voertuigen worden uitgebreid "gekeurd" en keuzes worden gemaakt. "Meneer mag ik met u mee ?" Geen enkel onvertogen woord en dus regelen de kinderen zelf prima met wie ze mee rijden (was dat altijd maar zo) Met 1 gezin in de bus gaan we richting Beverwijk. Hier is het goed druk en lijkt het aantal plaatsen te kort maar met wat schuiven en opsplitsen van gezinnen gaat iedereen gewoon mee. Raar kijken de mensen wel als de kinderwagen die in Alkmaar tussen de banken is geplaatst in Beverwijk opeens het dak op gaat om daar de rit naar Artis te vervolgen, alles voor de ruimte, en met de hulp van een motoragent is het ook in een handomdraai gedaan.
Daarna in rap tempo richting Artis voor een geweldige avond.
Bedankt Kinderbeestfeest, motoragenten en gasten, ik heb een geweldige middag en avond gehad.
P.S. Wanneer doen we het weer