GRIP 1 Zeer grote brand (industrie) Waarderweg - Haarlem 13-05-2012

Auteur Topic: GRIP 1 Zeer grote brand (industrie) Waarderweg - Haarlem 13-05-2012  (gelezen 11163 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
https://picasaweb.google.com/brandweerhoofddorp/ZEERGROTEBINNENBRANDINDUSTRIETOPVISIONGROUPWAARDERWEGHAARLEM?authkey=Gv1sRgCLTCxLaT8Kb2ywE#slideshow/5741858856639476834

Veel kijk plezier!

Foto's: Jeffrey Koper ©
www.brandweerhoofddorp.wordpress.com

Mijn complimenten voor deze fotoserie O0
Mooi vanaf het begin in beeld gebracht, er is een mooie inzet te zien. Alleen een deur openen om naar binnen te kijken hoe de situatie binnen is. Resultaat, schop het waterkanon maar naar binnen en geef de handel maar op. Terechte beslissing ook, gezien de plots uitslaande brand. Mooie inzet! O0


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Michel ‏ @mvbergen
En zo is het bedrijf overdag helemaal weg #Waarderweg #haarlem #zeergrotebrand #grip1 http://pic.twitter.com/juVlVyuI

7:55 AM - 13 May 12 via Tweetbot for iOS
Samen sterk in de hulpverlening!


mvb

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,349
Een hele serie van het nablussen en vanuit de lucht is te zien op de site van het Haarlems Dagblad

HIER


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Zeer grote brand in bedrijfspand Waarderpolder Haarlem
Published on May 12, 2012 by Rowinvd
Samen sterk in de hulpverlening!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Het valt mij op, dat er de laatste tijd bij grote incidenten in Kennemerland, een Amsterdamse OvD-B ter plaatse komt. Wat is hier de achterliggende gedachte achter ?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !




Dirtdiver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 469
Het valt mij op, dat er de laatste tijd bij grote incidenten in Kennemerland, een Amsterdamse OvD-B ter plaatse komt. Wat is hier de achterliggende gedachte achter ?

Dat is een nieuwe samenwerking tussen amsterdam-amstelland en kennemerland. Dat er bij grotere incidenten een ovd van ASD komt voor sneller en makelijker bijstand te vragen.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
p2kflex
15:42:52 13-05-12GROUP-1PRIO 2 TOP VISION GROUP WAARDERWEG-N531 58 HAARLEM NACONTROLE NA BINNENBRAND [ 743 752 ]
0107011BRW Kennemerland (Haarlem West) (Beroeps)
0107081BRW Kennemerland (Haarlem West) (Lichtkrant)
0107084BRW Kennemerland (Haarlem West) (Besturing Kazerne)
0107086BRW Kennemerland (Haarlem West) (Intern Alarm)
0108999BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Monitorcode)


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Het valt mij op, dat er de laatste tijd bij grote incidenten in Kennemerland, een Amsterdamse OvD-B ter plaatse komt. Wat is hier de achterliggende gedachte achter ?

Dat is 'e'en van de lessen van de brand in parkeergarage de Appelaar. Bij dit soort grote branden kan de OvD-B in het veld niet gemist worden en is de HOvD snel als Leider CoPI ingezet. Dan wordt een compagniescommandant opgeroepen om de brandweer in het CoPI te vertegenwoordigen. Dit is een samenwerking tussen A-A en KNL, het is dus net wie er dienst heeft. Het is overigens dezelfde CC als voor de interregionale compagnie die o.a. tbv incidenten op Schiphol of in kader van AYMA dienst heeft.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Overigens voor de nummer-puristen: de 190 is de HOvD/Leider CoPI, de 191 de IC CoPI. De dienstdoende IC had echter een avondje/nachtje vrijaf en werd waargenomen door mijn persoontje met de DA 693...