Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 830365 keer)

0 gebruikers (en 74 gasten bekijken dit topic.

Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #2530 Gepost op: 10 april 2007, 19:48:50
Forensische Onderzoeken [flevo]



mad marv

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,415
Reactie #2531 Gepost op: 12 april 2007, 17:27:21
ook ik heb hem al waar genomen :-*



Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #2532 Gepost op: 12 april 2007, 19:12:00
De 17-140:



* Ik heb m'n camera vanmorgen laten vallen, iik was bang dat die kapot zou zijn maar gelukkig alles doet het nog ^-^


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #2533 Gepost op: 12 april 2007, 19:13:51
Ik blijf jou kleuren briljant vinden.. O0


Robin Hundman

  • Gast
Reactie #2534 Gepost op: 12 april 2007, 19:21:39
Wat gaat er met dat voertuig gebeuren de komende 2 jaar?

Het voertuig gaat misschien autospuit Willem vervangen, nu Willem meer naar de Bijlmer uit moet gaan rukken zijn deze safarierekken erg handig, de roepnummers en zonneklep worden dan uitteraard veranderd in Willem  ;).

Sorry voor de late reactie!


Hammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 642
  • Avatar by Sylvester
Reactie #2535 Gepost op: 12 april 2007, 21:01:12
waarom is zo'n rek handig daar dan ? zo dicht begroeid is het toch niet in de bijlmer  ;D
"Waakzaam en dienstbaar"  Uitspraken op dit forum zijn


brielle

  • Gast
Reactie #2536 Gepost op: 12 april 2007, 21:51:35
hij is niet helemaal scherp komt omdat het gemaakt is met een telefoon


brielle

  • Gast
Reactie #2537 Gepost op: 12 april 2007, 21:53:00
De 17-155:


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #2538 Gepost op: 12 april 2007, 22:48:39
waarom is zo'n rek handig daar dan ? zo dicht begroeid is het toch niet in de bijlmer  ;D

De diverse parken waar je (dikwijls) doorheen moet om bijv. de achterzijde van een flat te bereiken zijn dit wel! Vergis je niet hoeveel groen er in de bijlmer is! Daarom is er ook gekozen om Anton en Rudolfd wel uit te rusten met deze rekken!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #2539 Gepost op: 13 april 2007, 09:19:38
Ik denk dat Timo op onderstaande artikeltje doelt, overigens blijven de B-ritten gewoon door de ambulancedienst gedaan worden.

Ambulance voor het Rode Kruis

Het Rode Kruis in Alphen heeft woensdag als eerste vestiging van de regio een eigen ambulance gekregen. Deze werd geschonken door de ambulancedienst Hollands Midden.

De sleutel van de ambulance werd overhandigd door Pieter Haasbeek, verantwoordelijk voor het vervoer van de ambulancedienst. ,,Wij hebben dit jaar twaaf ambulances vervangen. Het Rode Kruis stond te springen om een voertuig waarmee mensen liggend vervoerd kunnen worden. Wij hebben toen besloten om deze ambulance te schenken.''

Voordat de overdracht kon plaatsvinden, werd de ambulance eerst geschikt gemaakt voor gebruik. De bestickering werd aangepast zodat de ambulance haar grootste kenmerk verloor. ,,Dat is verplicht. Het moet voor mensen duidelijk zijn dat deze auto niet meer wordt gebruikt voor 'ziekenvervoer''', aldus Pieter. Verder werd overbodige apparatuur uit de ambulance verwijderd.

Vincent Peters, vrijwilliger bij Het Rode Kruis, heeft ervoor gezorgd dat de ambulance er ook echt kwam. ,,Tot nu toe hadden we alleen een rolstoelbus. We hebben een aantal aanpassingen gemaakt zodat we ook mensen liggend kunnen vervoeren. Toch is dat technisch en voor de mensen zelf niet ideaal. Ik werk bij de ambulancedienst en heb toen gevraagd of men een wagen beschikbaar wilde stellen.''

De ambulance is bedoeld voor mensen die niet langdurig kunnen zitten en toch graag een keer de deur uit willen. ,,Wij springen in wanneer mensen geen andere manier hebben om vervoerd te worden. Dan kunnen ze ons bellen. Als ze een keer een sociaal, religieus of cultureel uitje willen maken'', vertelt Vincent. De ambulance kan door alle vestigingen van Het Rode Kruis in het gebied Hollands Midden worden gebruikt .


tegen mij is gezegd dat ze uiteindelijk gaan stoppen met de B ritten. maar ik heb niet gezegd dat nu al is want daarvoor hebben wij te weinig ambulances, maar ik zeg aleen wat tegen mij word gezegd. en  voorlopig blijft de ambulance dienst ze nog rijden maar in de toekomst willen ze dat niet meer. maar dat artikel klopt niet want die ambulance is niet geschonken aan de vestiging alphen aan den rijn hij is aleen overgedragen in alphen aan den rijn maar hij word gestationeerd in boskoop bij het noodhulp depot.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda