Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen

Auteur Topic: Plaats hier foto's van Mercedes - Benz voertuigen  (gelezen 829589 keer)

0 gebruikers (en 38 gasten bekijken dit topic.

MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #3610 Gepost op: 24 december 2007, 08:46:50
Correct, er kan inderdaad gekozen worden voor een losse lichtbalk!
Volgens de website van van ziegler azset kan er niet gekozen worden wat voor lampen er op komen Azset Basic heeft een bal en Azset Comfort heeft de geintegreerde lampen.
De grap de Azset formule is juist dat de keuzenmogenlijkheden beperkt zijn en men dus binnen 4 maanden een voertuig voor de klant kan bouwen en dan ook nog eens 10 procent goedkoper dan een helemaal op maat gemaakt gelijkwaardig voertuig.
Voor meer informatie zie www.azset.nl
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


mario m

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 814
  • Bezoek mijn website!
    • Hulpdiensten modelbouwforum
Reactie #3611 Gepost op: 24 december 2007, 10:32:32
Indien je de Azset formule kiest dan is de optie van andere signalisatie niet mogelijk.
De Azset formule is niet een plicht, maar een basis lastenboekconcept dat geheel klaar is gemaakt op maat van het BZK bestek wat nu eenmaal eenvoudiger is.
Dat is wat ik ervan kan uit opmaken.

Rosenbauer heeft een gelijkaardig concept al jaren op de markt.

Vergeet niet, klant is koning.

Mvg,


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3612 Gepost op: 24 december 2007, 11:51:22
Volgens de website van van ziegler azset kan er niet gekozen worden wat voor lampen er op komen Azset Basic heeft een bal en Azset Comfort heeft de geintegreerde lampen.

Ik ben bekend met de website, een bekend korps voor mij is bezig met de aanschaf van een nieuwe TS, en zij willen er per se een losse lichtbalk op en dat behoorde tot de eventuele mogelijkheid.

Een Mercedes S500 is ook niet leverbaar in fluo roze, als je betaald, maken ze em best voor je ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


timo

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 304
Reactie #3613 Gepost op: 24 december 2007, 12:01:09
IK weet wel zeker dat een lichtbalk kan want zo zijn de TS'en hier in de regio ook.

http://img506.imageshack.us/img506/1167/nieuwe84431qm.jpg

Daar zit toch gewoon een lichtbalk op. Alleen de cabine opbouw moet iets anders en dat is mogelijk want alle nieuwe TS'en die gekocht zijn volgens de mantel hier in de regio komen er zo uit te zien.
Rode kruiser afdeling Gouda E.O. Manschap brandweer Hollands midden, post Gouda


plato

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 97
Reactie #3614 Gepost op: 24 december 2007, 12:07:17
dit is alleen een totaal andere cabine, die van almelo, enschede hebben een azset cabine, en hier kan blijkbaar geen balk op


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3615 Gepost op: 24 december 2007, 12:26:06
Goed, het lijkt me tijd om weer even ontopic te gaan met het plaatsen van Mercedes Benz voertuigen ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3616 Gepost op: 25 december 2007, 12:51:55
Nieuwe reserve TAS voor Amsterdam-Amstelland, nu tijdelijk op Pieter

59525

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Fire shark

  • Ach & Brw
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 620
Reactie #3617 Gepost op: 25 december 2007, 13:41:45
Dat is toch niet aalsmeer he! mag ik hopen!

Ik ben bekend met de website, een bekend korps voor mij is bezig met de aanschaf van een nieuwe TS, en zij willen er per se een losse lichtbalk op en dat behoorde tot de eventuele mogelijkheid.

Een Mercedes S500 is ook niet leverbaar in fluo roze, als je betaald, maken ze em best voor je ;)
ACH & HBT


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #3618 Gepost op: 25 december 2007, 14:05:19
Dat is toch niet aalsmeer he! mag ik hopen!


Nee nee nee  ;) Geen korps uit Amsterdam-Amstelland  ;) Voordat er iets nieuws komt in Aalsmeer, dat zal nog gerust even duren  ;D
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #3619 Gepost op: 25 december 2007, 14:54:01
IK weet wel zeker dat een lichtbalk kan want zo zijn de TS'en hier in de regio ook.

http://img506.imageshack.us/img506/1167/nieuwe84431qm.jpg

Daar zit toch gewoon een lichtbalk op. Alleen de cabine opbouw moet iets anders en dat is mogelijk want alle nieuwe TS'en die gekocht zijn volgens de mantel hier in de regio komen er zo uit te zien.

De voertuigen van Hollands Midden zijn geen AZset voertuigen, want hier heeft men ook de keuze tussen 5 en 7 luiks opbouw en dat zit ook niet in het azset concept.
Ziegler bouwd gewoon wat je wilt hebben, maar daar moet je dan ook voor betalen en dan is de levertijd ook langer.
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl