Geachte forumlededen van deze discussie.
Als ketenpartner van de Reddingsbrigade Veluwemeer, op de randmeren heb ik de discussie aandachtig gevolgd.
Ik vindt het jammer dat er geoordeeld wordt door forum leden, die:
a) De reddingsbrigade Veluwemeer en hun leden niet of niet goed kennen.
b) Meningvormend bezig zijn, terwijl zij niet goed geinformeerd zijn.
c) Oordeelvormend bezig zijn, door voor mij onbekende redenen.
Volgens mij kan iedere reddingsbrigade in Nederland wel financiele ondersteuning gebruiken en zal iedere reddingsbrigade keuzes maken hoe zij hun verkregen geld gaan uitgeven.
De een koopt een R.I.B., de andere, een verbindingswagen en weer een ander nieuwe pakken en of portofoons. Dat zijn keuzes die door hen worden gemaakt, en waarover je niet kan oordelen als je er niet rechtstreeks bij betrokken bent.
Dat de leden van de reddingsbrigade niet reageren op dit forum is niet te wijten aan "botheid" of wat dan ook, maar dat is een keuze die zij zelf maken, en die dient gerespecteerd te worden. Ik weet namelijk zeker dat als je de verbindingswagen wilt komen bekijken dat je hen kan contacten en dat ze je uitnodigen.
De verbindingswagen is ook voor andere brigades bij evenementen te verkrijgen. Echter niet te huur via dit forum. Met andere woorden. De reddingsbrigade Veluwemeer heeft gekozen voor communicatie naar andere reddingsbrigades, voor het verkrijgen van de verbindingswagen, via andere kanalen te communiseren dan via dit openbare forum.
Laten we ook dit respecteren.
Vragen kan je mailen naar hun mailadres: info@reddingsbrigade.biz