0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Beter dan dit kan het niet worden! 2 uitdagingen om deze te bouwen, de blauw/witte SuperLED 400's zien te vinden en een full-matrix LED-bord, maar die heb ik nog wel
Dienst: Koninklijke Marechaussee Afdeling: Brigade Speciale BeveiligingsopdrachtenSoort voertuig: Gepantserd dienstvoertuigMerk en type: Mercedes Benz G klasseBijzonderheden: Dashboardflitser, zelfde kentekenserie als de HRB voertuigen
Prio 1: Brigade Speciale Beveiliging (demonstratie met meerdere voertuigen)Published on Sep 2, 2012 by Surveillanceteam
Dienst: Koninklijke MarechausseeAfdeling: BijstandseenheidSoort voertuig: pantservoertuig Merk & type: YPR 765 KMarKenteken: KY-43-69 (als het mijn oude voertuig is er waren er maar vijf voor zover ik weet in deze samenstelling)Byzonderheden:
Wel gaaf dat ze er nog zijn, ik had allang verwacht dat ze zouden zijn vervangen.
Dienst: Koninklijke MarechausseeAfdeling: Bijstandseenheid > Pantserwagenpeloton
Dienst : Koninklijke MarechausseeAfdeling/Buro : BijstandseenheidSoort voertuig : pantservoertuigMerk : YPRType : 765 KMarKenteken : KV-43-70Wagennummer : -Bouwjaar : -In dienst sinds : -Bijzonderheden : De YPR-765 KMar is een gemodificeerde YPR-765 PRCO C2/C4, speciaal aangepast voor politie- en Crowd and Riot Control (CRC) taken.Dienst : Koninklijke MarechausseeAfdeling/Buro : BijstandseenheidSoort voertuig : pantservoertuigMerk : YPRType : 765 KMarKenteken : KV-52-56Wagennummer : -Bouwjaar : -In dienst sinds : -Bijzonderheden : De YPR-765 KMar is een gemodificeerde YPR-765 PRCO C2/C4, speciaal aangepast voor politie- en Crowd and Riot Control (CRC) taken.Grtz,Marcel
Die dozerbladen (5 stuks), rampunt, etc. zijn toch allemaal aan-/afkoppelbaar?Kan dus best zijn dat er een ander wagentje achter staat
Voor zover mijn kennis strekt, is dit een apart onderdeel binnen een District en valt het organisatorisch niet onder de Bijstandseenheid (maar dat kan veranderd zijn in de tussentijd...). Wel kan de bijstandseenheid optreden met gebruik van de YPR, maar dat kan de BSB bijvoorbeeld ook.Naast de YPR, maken ook ondersteunende voertuigen deel uit van de pantserwagenpelotons, zoals de takeldoos, vrachtwagen met platte bak (meestal tbv de trappen) en andere wagens waar ik niet precies de functie van weet.