Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen

Auteur Topic: Koninklijke Marechaussee (KMar) Voertuigen  (gelezen 733398 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

HGL

• Senior gebruiker
Reactie #660 Gepost op: 14 januari 2010, 17:25:56
Ik zou ook graag naar Schiphol willen om foto's te maken van de Koninklijke Marechaussee.
Heeft iemand een adres voor mij, of staan deze voertuigen op verschillende locatie's op Schiphol ?

Bij Triport en voor de Plaza. Op zich een bijzondere vraag gezien je nickname en avatar?

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #661 Gepost op: 14 januari 2010, 17:26:45
Ik zou ook graag naar Schiphol willen om foto's te maken van de Koninklijke Marechaussee.
Heeft iemand een adres voor mij, of staan deze voertuigen op verschillende locatie's op Schiphol ?
Als je vanaf treinstation schiphol (met oa. aankomsthallen) naar buiten loopt, linksom het gebouw (onder de brug naar 'vertrek') loop je er tegenaan.
Adres: havenmeester weg (kruising aankomstpassage)

KMar2010

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #662 Gepost op: 14 januari 2010, 17:29:31
Heel erg bedankt, ik ben niet heel erg lang tot de conclusie KMar gekomen, ik ben nog 17 en heb dus ook geen auto..
Ik ga het een keer met OV proberen bedankt ;)

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #663 Gepost op: 14 januari 2010, 17:50:07
Heel erg bedankt, ik ben niet heel erg lang tot de conclusie KMar gekomen, ik ben nog 17 en heb dus ook geen auto..
Ik ga het een keer met OV proberen bedankt ;)
Anders kan je in de aankomsthal bij het POLICE-kantoor even de weg vragen. En meestal vinden ze het niet erg als je vraagt of je een paar fotos mag maken, zolang je maar nergens aan zit.
Ik heb idd geen auto  :-\

KMar2010

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #664 Gepost op: 14 januari 2010, 18:12:33
Aha, oke dat is een makkelijke en goede oplossing, ik dank u zeer  O0

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #665 Gepost op: 15 januari 2010, 00:35:08
Zowiezo toestemming vragen en niet zomaar foto'tjes gaan lopen maken. Daar zijn namelijk niet alle KMar medewerkers van gediend (met alle mogelijke gevolgen van dien).
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Enrique

• Senior gebruiker
Reactie #666 Gepost op: 17 januari 2010, 00:10:25
Op deze foto van een Citroën Berlingo van de KMar Rotterdam Airport (ex-KMar Controle Gevaarlijke Stoffen, KMCGS) is de nieuwe Astra met transparante LED-balk te zien. Gelet op de locatie van die Astra heb ik daar geen aparte foto van gemaakt.

(heb effe wat problemen met de foto, althans met het plaatsen ervan: óf hij is 3x zo breed als het beeldscherm, óf er staat alleen een link....)

Foto geüpload en ingevoegd ;)
greetz,  Enrique

Tha-Nose

• Forum gebruiker
Reactie #667 Gepost op: 17 januari 2010, 12:55:32
Op deze foto van een Citroën Berlingo van de KMar Rotterdam Airport (ex-KMar Controle Gevaarlijke Stoffen, KMCGS) is de nieuwe Astra met transparante LED-balk te zien. Gelet op de locatie van die Astra heb ik daar geen aparte foto van gemaakt.

(heb effe wat problemen met de foto, althans met het plaatsen ervan: óf hij is 3x zo breed als het beeldscherm, óf er staat alleen een link....)

Foto geüpload en ingevoegd ;)
Dit is 1 van de laatste berlingo's van de KMar.  Er is nog steeds een Berlingo in dienst van gevaarlijke stoffen, echter hebben ze het logo er af gehaald. Wellicht dat het deze is. Op Schiphol reden vorig jaar ook 2 Berlingo's. Deze zijn reeds afgeschreven en vervangen door Astra's

williamharthoorn

• Senior gebruiker
  • www.112barneveld.nl
Reactie #668 Gepost op: 20 januari 2010, 07:24:31

Dienst: Koninklijke Marechaussee
Soort voertuig: Piketauto
Merk & type: Opel Astra stationcar
Bijzonderheden:

Soort voertuig: Dienstbus
Merk & type: Mercedes Benz Vito
Bijzonderheden:

Soort voertuig: Verkeers Ongevallen Analyse
Merk & type: Ford Transit
Bijzonderheden:

Tha-Nose

• Forum gebruiker
Reactie #669 Gepost op: 30 januari 2010, 00:05:59
Onderstaand voertuig heb ik afgelopen week zien rijden, had helaas geen camera bij me. De 2 luidsprekers op het dak zaten er ook op, echter nu wel met bescherming eromheen en wat dichter tegen het dak aan gemonteerd. Dit wordt het nieuwe commandovoertuig, gezien alle antennes op het dak.