TuttebelXL & crosslee
Ik begrijp jullie denkwijze en ga er ook ver in mee. Maar ondanks dat ik gewoon heel veel respect en waardering voor de politie heb komt het voor mij allemaal een beetje raar over. Maar ik vind absoluut wel dat we het onderzoek moeten afwachten. Heb er alleen moeite mee als met name blauwe colega's meteen roepen dat de agente bij voorbaat niet verkeerd gereageerd heeft. Laten we de kerk in het midden houden en even afwachten. Dat geld natuurlijk ook voor de mensen die er volledig van overtuigd zijn dat de agente wel fout zat!
Trouwens erg prettig om te zien dat jullie mee denken en niet per definitie mijn gedachte af kraken
Ben er wederom helemaal mee eens. Word wel een beetje saai zo
haha maar goed. Natuurlijk zijn wij, de blauwe kant, om het zo maar te zeggen iets bevooroordeeld. Maar daar tegenover staat ook dat wij weten hoe het vaak op straat gaat. En hoe iets voor de burger overkomt vaak niet stroopt met hoe de werkelijke situatie is. De burger ziet vaak fracties en vormt daar een mening over. Dat het filmpje er niet fraai uitziet, is vriend en vijand het over eens. Maar ik zie zaken terug die ik herken uit de dagelijkse praktijk, die we aangeleerd krijgen tijdens training. Hoewel de beelden van redelijk slechte kwaliteit zijn, meen ik te zien dat de vrouwelijke collega probeert de verdachte zijn handen los te krijgen van zijn gezicht. (na de eerste trap in het kruis) Dit lukt niet en zij geeft een pijnprikkel. Een knietje in dit geval. Zo interpreteer ik het tenminste.
Maar idd.. Eerst een feitenonderzoek. Tot nu toe is het speculatie.