Ben het idd eens met de rest: te veel zakjes, te geel, te smal aan de achterzijde. En de uitstraling is ook niet je van het. Het idee om een vest met reflectie op de markt te brengen vindt ik prima, maar de uitwerking kon beter. Op het eerste gezicht zegt ik dat het vest te weinig reflectie vlakken heeft, vooral aan de achterzijde. Daarnaast vraag ik mij af waarom er zo'n enorm groot blauw vlak met POLITIE op de rug moet staan. Absoluut niet nodig want het is reflectie materiaal en het ziet er niet uit (schietschijf....)
Al die zakjes tonen alleen maar aan dat Noorloos niet gekeken heeft wat er gevraagd word:
Kenmerken (alle pouches voorzien van dubbele sluiting: klittenband + drukker):
- 2x handboeitas (of 1x handboeitas, 1x Zepcam unit)
we hebben er maar 1, zepcam nog nooit van gehoord- 2x pouch reservehouder, zakmes of multitool
we hebben er maar 1, en de rest hebben we niet standaard- 1x pouch C2000 portofoon
handig- 2x pouch mobiele telefoon, latex handschoenen
Blackberry???- 1x klittenband patch voor peppersprayhouder Peter Jones (excl. peppersprayhouder)
ander merk- 1x pouch voor hydration reservoir (op de rug, niet meegeleverd)
hebben we niet- 2x ruim binnenvak voor documenten, handschoenen, bonnenboekje
ik moet mijn vest dus openen om daarbij te kunnen- lussen voor drinkslang en stevige YKK ritsen
tja ik zeg - volledig voorzien van geleidingslussen voor o.a. Zepcam en C2000 antenne + bekabeling
goed ideesorry Sarge, ik heb het idee dat je wat met Noorloos te maken hebt (
)