Alles omtrent mobiele diensttelefoons

Auteur Topic: Alles omtrent mobiele diensttelefoons  (gelezen 446259 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Belker1678

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #300 Gepost op: 22 februari 2014, 20:54:48
@ HAPRPAA :  Dat had ik ook gehoord!! O0


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #301 Gepost op: 23 februari 2014, 12:14:47
En is er bekend wat er dan allemaal mogelijk is met MEOS II ?


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #302 Gepost op: 23 februari 2014, 22:44:51
Ik hoorde dat rondom juni de uitlevering gaat beginnen in Limburg en Amsterdam.

Keuze komt nog tussen 4 tot 5 gsm's. Nog niet bekend of je zelf kan kiezen tussen enkele types.

Hoorde ook dat er word gepoogd om direct de app muteren in te voeren. De basis word echter een bonnen-app met enkele andere opties. Scannen van id-kaarten, ect.

Als je het blad Blauw van januari 2014 leest dan staat er een heel item over.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #303 Gepost op: 24 februari 2014, 10:35:16
Wat een positieve geluiden hier, het zal mij echt benieuwen of we juni gaan halen en of iedere diender voorzien gaat worden.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #304 Gepost op: 24 februari 2014, 10:45:01
Idd heel veel positieve geluiden. Als ik het artikel in blauw moet geloven dan moet dit echt de toekomst gaan worden. Voorlopig zijn binnen mijn eenheid alleen leidinggevenden en wijkagenten voorzien van een smartphone. De dienders in de noodhulp, degene die het naar mijn mening echt gebruiken, zullen wel weer op de laatste plaats komen met het uitleveren.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #305 Gepost op: 24 februari 2014, 21:34:29
Dit project gaat juist om de collega's op straat. Kantoorpersoneel gaat door met de blackberry. Dus puur voor executief personeel.

Door Opstelten extra geld vrijgemaakt voor project. Is een belangrijk aandeel in meer blauw op straat. Immers, de bon gaat direct vanaf de app naar het CJIB. Digitaal verwerkt/ondertekend en de bekeurde krijgt in enkele werkdagen de bon thuis. Dus meer op straat.
De 2de fase van het project is het klaarzetten van een mutatie via de app, dus alleen nog maar aanvullen (gegevens qua locatie, personen, vervoermiddelen, ect).

De 2de fase alleen nog onbekend wanneer deze begint, word ingezet op direct uitrollen aan begin. Net als uniform gaat de uitrol van mobiel ook per eenheid en over enkele maanden heen!


juanneele

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 38
Reactie #306 Gepost op: 24 februari 2014, 22:38:06
Ben wel benieuwd of ze de vrijwillige collega's niet vergeten.
Bij ons op de afdeling zijn wij zo'n beetje de meeste bonnen schrijvers en met slechts  1  mobiele printer en mobiele PDA is dat nu echt behelpen.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #307 Gepost op: 25 februari 2014, 00:58:30
voor die 10% van de collega's en iedereen die er niet een nodig heeft voor zijn primaire taak: BYOD.

overigens wees geprezen, de meeste VP'ers hebben helemaal geen blackberry/mobiele printer of PDA. gewoon hun eigen telefoon en een bonnenboekje :D


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #308 Gepost op: 25 februari 2014, 07:52:14
Punt bij BYOD is wel dat je voor elk platform apps moet gaan ontwikkelen, wat dan weer een beheersvraagstuk met zich meebrengt. Of verlangt de baas straks dat je een Android toestel koopt?
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #309 Gepost op: 25 februari 2014, 09:20:44
Citaat van: HGL link=msg=1246173 date=1393274069
Dit project gaat juist om de collega's op straat. Kantoorpersoneel gaat door met de blackberry. Dus puur voor executief personeel.

Door Opstelten extra geld vrijgemaakt voor project. Is een belangrijk aandeel in meer blauw op straat. Immers, de bon gaat direct vanaf de app naar het CJIB. Digitaal verwerkt/ondertekend en de bekeurde krijgt in enkele werkdagen de bon thuis. Dus meer op straat.
De 2de fase van het project is het klaarzetten van een mutatie via de app, dus alleen nog maar aanvullen (gegevens qua locatie, personen, vervoermiddelen, ect).

De 2de fase alleen nog onbekend wanneer deze begint, word ingezet op direct uitrollen aan begin. Net als uniform gaat de uitrol van mobiel ook per eenheid en over enkele maanden heen!

Hoe of wat gaat men dan doen aan de verklaring van de betrokkene/verdachte. Die moet ondertekend zijn, is deze niet ondertekend wordt hij niet meegenomen in de casus.