Das een leuke, die heb ik laatst in Den haag "live" gezien bij het massaal "aanbieden van een door ons ondertekende petitie aangaande de veranderingen MRB (MotorRijtuigenBelasting)"
Let op, ik en met mij vele anderen waren daar dus niet om te demonstreren
Wel leuk, aangezien de meesten met een oldtimer kwamen had de Gemeente Den Haag ons "spontaan" met zijn allen de gelegenheid gegeven om de klassiekers op het Malieveld te mogen parkeren
Wat aardig toch. Daarnaast werden we voor onze veiligheid vakkundig door het verkeer geloodst door de vriendelijke medewerkers van de blauwe tak, van wie er menigeen naar mijn idee ook wel plezier had in het rondlopen op dat spontane parkeerterrein, er werd ook met interesse gekeken naar de vele oude brandweer, leger en politievoertuigen die er stonden, waaronder mijn eigen, voormalige ME-busje, (Mercedes Benz 407 nu in de ombouw tot kampeer bus, zal binnenkort eens een foto proberen te plaatsen). We zijn er uiteindelijk met drie voormalige ME-bussen achter elkaar van het malieveld af gereden en zo, achter een oude landrover aan weer Den Haag uitgereden.
GreetZ,
Nachtbroeder1978