Nieuw voertuig Cdt Terneuzen

Auteur Topic: Nieuw voertuig Cdt Terneuzen  (gelezen 10418 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #90 Gepost op: 19 april 2005, 20:45:33
Ik vind de voertuigen van terneuzen donders mooi alleen jammer dat ze "bezuinigen" op de sirenes. Ook vind ik het jammer dat er geen lichtbalk op de nieuwe CVD auto zit... ( geld ook voor de nieuwe Ford DA )

Firefighter Robert

• Bevelvoerder, Fire & Safety Inspector, Instructeur, Gaspakdrager, Chauffeur & Industrial Firefighter
  • Senior gebruiker
    • Stichting MPHV
Reactie #91 Gepost op: 19 april 2005, 22:33:32
Ik vind de voertuigen van terneuzen donders mooi alleen jammer dat ze "bezuinigen" op de sirenes. Ook vind ik het jammer dat er geen lichtbalk op de nieuwe CVD auto zit... ( geld ook voor de nieuwe Ford DA )

Dat is nou Zeeuwse Zuinigheid   ;D ;D

Ons bin Zunig!!
Veiligheidsregio Zeeland Post Zuidlandstraat (Terneuzen) https://www.facebook.com/B

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #92 Gepost op: 19 april 2005, 22:35:43

Die sirenes hoor je niet toch op een foto  ;D ;) :laugh: :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

firemanr

• Gast
Reactie #93 Gepost op: 19 april 2005, 22:51:16
MUGGELEN ??? ??? ???

Je komt toch al 25 jaar in Zeeland?? Leer dan ook es wat..... :P :P

muggelen= iets doen wat normaal makkelijk kan....sukkelen met iets..... ;D ;D

brw_sluis

• Gast
Reactie #94 Gepost op: 20 april 2005, 07:33:39
Je komt toch al 25 jaar in Zeeland?? Leer dan ook es wat..... :P :P

muggelen= iets doen wat normaal makkelijk kan....sukkelen met iets..... ;D ;D
ja zoiets ja :P

Erik

• Senior gebruiker
    • Brandweer Goes
Reactie #95 Gepost op: 20 april 2005, 08:54:28

Geef dan eens een goede reden waarom er op de dienstauto van de cdt een dure bak zou moeten zitten terwijl die wagen waarschijnlijk zelden met toeters en bellen zal rijden? Ze hebben nu gekozen voor de KLPD-look.

Gr
Erik

Bleij

• Senior gebruiker
Reactie #96 Gepost op: 20 april 2005, 09:02:08

Een beetje variatie kan toch geen kwaad in Zeeland ?  ;D Nu herken je nog verschil in voertuigen en brandweersirene's . . . als je op afstand meekijkt bij een ongeval in Yerseke kun je vanaf de voorkant van de ambu's ook niet zo snel de 34 herkennen van 'den overkant'  ;)

Nick

• Gast
Reactie #97 Gepost op: 20 april 2005, 10:02:06
persoonlijk vind ik de "klpd look" niet misstaan op DA's, persoonlijk vind ik dat mooier dan zo'n grote bak