Ik ben het deels met je eens.....Lang niet alle AMB worden hier met 1 tas aangereden, het gebeurd ook regelmatig dat er met 2 tassen wordt gereden.
Dit heeft vaak met de opkomsttijd te maken of met het object zelf.
Het zonder dekking zitten als er met 2 Tassen wordt aangereden is naar mijn idee niet waar. Vergeet niet dat op het moment dat er een automaat is en er zijn 2 tassen onderweg, en er komt een brandmelding binnen dan zal 1 van de 2 tassen van het incident worden afgehaald of de BR wordt gealarmeerd En vooral de BR 20.1 heeft een zeer snelle opkomsttijd
Over de oplomsttijd van de BR40.1 zullen we het maar niet gaan hebben
Volgens mij is het in Rotterdam zo dat als het uitrukvoorstel 2 TS'en aangeeft ze halverwege er niet afgehaald worden door de AC. Pas als ze weer inzetbaar zijn doen ze weer mee
Als de TS21.1 en TS23.1 naar de bijv. delfshaven zouden uitrukken voor een ABM dan red de TS22.1 het echt niet binnen de zorgnorm, tijdens de avond spits, het schieplein over te steken voor een melding bij blijdorp (/binnen de ring)......
Als dan ook de TS22.2 mee moet heb je totaal geen wagens meer beschikbaar op Noord.