Nationale politie: 1 Aanbesteding nieuwe portofoons?

Auteur Topic: Nationale politie: 1 Aanbesteding nieuwe portofoons?  (gelezen 10864 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Gepost op: 19 september 2012, 13:12:27
Weet iemand of er in kader van nationale politie ook 1 nieuwe aanbesteding is voor portofoons?

Dit daar sinds 2004/2005 inmiddels de meeste portofoons economisch afgeschreven zijn en ook meer defecten optreden.

Wie weet er meer?




DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #1 Gepost op: 19 september 2012, 14:58:19
Ik weet dat Flevoland en GLM allebei net overgestapt zijn cq bezig zijn met overstappen op de Sepura. In GLZ was volgens mij daar ook al de keuze op gevallen. Ik denk dat het niet nog direct landelijk geregeld gaat worden of dat er in de toekomst een andere regeling gaat komen voor het vervangen van defecte apparatuur.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #2 Gepost op: 19 september 2012, 15:38:53
Ik weet dat Flevoland en GLM allebei net overgestapt zijn cq bezig zijn met overstappen op de Sepura. In GLZ was volgens mij daar ook al de keuze op gevallen. Ik denk dat het niet nog direct landelijk geregeld gaat worden of dat er in de toekomst een andere regeling gaat komen voor het vervangen van defecte apparatuur.

Weet jij of Utrecht en G&V ook met Sepura lopen? Want anders zou het voor Flevoland wel een aparte keuze zijn. Vanaf 1 januari zijn die 3 namelijk onder 1 regio en zou ik zeggen allemaal dezelfde. Maarja wie ben ik...  :P
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3 Gepost op: 19 september 2012, 16:07:45
In BN liggen schijnbaar al een tijdje veel nieuwe porto's. Maar ze worden niet uitgedeeld ivm. de aankomende samenvoeging...


Gelderland

  • Hoofdagent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 218
Reactie #4 Gepost op: 19 september 2012, 16:45:09
Weet jij of Utrecht en G&V ook met Sepura lopen? Want anders zou het voor Flevoland wel een aparte keuze zijn. Vanaf 1 januari zijn die 3 namelijk onder 1 regio en zou ik zeggen allemaal dezelfde. Maarja wie ben ik...  :P

Utrecht heeft Motorola. Er komt een nieuwe aan, merk weet ik zo niet.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #5 Gepost op: 19 september 2012, 19:33:42
Ik gok dat het een Sepura wordt. Whahahaha.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #6 Gepost op: 19 september 2012, 19:56:00
Is al gedaan. Stapje voor stapje neemt sepura de boel over. Bij ons zijn het nu de porto's en de rest volgt snel.


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #7 Gepost op: 19 september 2012, 20:25:35
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat AA ook overgaat. Maar dat zal nog wel even duren denk ik.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #8 Gepost op: 19 september 2012, 20:41:12
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat AA ook overgaat. Maar dat zal nog wel even duren denk ik.
Kan sneller gaan dan je denkt ;)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #9 Gepost op: 19 september 2012, 20:50:56
Utrecht heeft Motorola. Er komt een nieuwe aan, merk weet ik zo niet.

De stad loopt al met nieuwe porto's. De overige districten nog niet... Ze worden telkens weer uitgesteld.  98uiye (Merk weet ik ook even niet, ik doe het nog met de half gare porto's)...