burnchilds

Auteur Topic: burnchilds  (gelezen 11201 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #60 Gepost op: 29 september 2006, 13:44:53
zo en nu zal ik wel weer worden afgebrand :( :o

Als dat gebeurd is wil je dan hydrogel of burnshield?  ;D

rick

• Senior gebruiker
  • ambu
Reactie #61 Gepost op: 29 september 2006, 14:14:18
Als dat gebeurd is wil je dan hydrogel of burnshield?  ;D

ken ik een liedje over  :D ;) een beetje van dit en een beetje van dat  :-\ :-*

Rene112

• Gast
Reactie #62 Gepost op: 29 september 2006, 21:55:01
Dit is het enige onderzoek wat ik als vergelijkend onderzoek heb kunnen vinden..
NL vertaalde versie van onderzoek Vergelijking Waterjel v.s. Burnshield

Redenerend vanuit een gezonde (? ;)) dosis wantrouwen heb ik even heel snel gekeken naar de relatie tussen "Advanced Healthcare Technology Ltd." (onderzoeker en steller van het rapport) en het "winnende" produkt Waterjel ......

En toch gek dat ik totaal niet verbaasd was om te ontdekken dat beide bedrijven wel heel erg dicht bij elkaar zitten....
"The Gate House, Bluecoats Avenue, Hertford, Herts, United Kingdom" is het adres van beide bedrijven  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D     8)

Dat zet de volgende tekst op de voorpagina van dit "wetenschappelijke" rapport toch wel in een ander daglicht :
"Dit rapport werd door AHT Ltd. onpartijdig en naar eer en geweten opgemaakt"  ................   :-\

Tja.....  wat moet je hier nou van zeggen......     ;)                    ;D ;D :P

groeten,
René de Caluwé
(die overweegt om nog eens bij de recherche te gaan werken ;))

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Reactie #63 Gepost op: 29 september 2006, 23:35:53
Ah, dat verklaard waarom er geen enkele site naar dat bedrijf verwijst... Goed speurwerk Réne... Dit laat maar weer eens zien hoe gigantisch je op je hoede moet zijn...  ;)
Arts  www.alphalog.nl

Kanarie

• Gast
Reactie #64 Gepost op: 30 september 2006, 00:05:52
......die overweegt om nog eens bij de recherche te gaan werken ;)
mijn zegen heb je! :) ;D

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #65 Gepost op: 30 september 2006, 11:12:37
Redenerend vanuit een gezonde (? ;)) dosis wantrouwen heb ik even heel snel gekeken naar de relatie tussen "Advanced Healthcare Technology Ltd." (onderzoeker en steller van het rapport) en het "winnende" produkt Waterjel ......

En toch gek dat ik totaal niet verbaasd was om te ontdekken dat beide bedrijven wel heel erg dicht bij elkaar zitten....
"The Gate House, Bluecoats Avenue, Hertford, Herts, United Kingdom" is het adres van beide bedrijven  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D     8)

Dat zet de volgende tekst op de voorpagina van dit "wetenschappelijke" rapport toch wel in een ander daglicht :
"Dit rapport werd door AHT Ltd. onpartijdig en naar eer en geweten opgemaakt"  ................   :-\

Tja.....  wat moet je hier nou van zeggen......     ;)                    ;D ;D :P

groeten,
René de Caluwé
(die overweegt om nog eens bij de recherche te gaan werken ;))

Bedrijvencomplex of is het de importeur U.K. zelf die het onderzoek gedaan heeft ???,
Waar zit de producent van Waterjel gevestigd. In de US.. Dat Waterjel UK gebruik maakt van hun buren in het bedrijvencomplex, dat komt wel veel vaker voor..  Moet je eens kijken wat er allemaal gevestig is op het adres van het Oranje Kruis ? of het aantal bedrijven op dat adres.. Hoeveel mensen geloven niet direct wat het Oranje Kruis of NRR schrijft..  Dus een KvK onderzoek met bedrijfsrelaties is altijd slim.. Dat geld voor heel veel mensen hier ook op het forum.?  Wanneer ben je echt onafhankelijk ?

De vraag die je bij elk onderzoek moet stellen ? wat was de echte opdracht aan het onderzoeksinstituut..  En dat geld voor elk wetenschappelijk onderzoek..
Dus een onderzoek zoals deze ? moet op meerdere manieren te reproduceren zijn..  Het grappig van dit onderzoek is is dat het de resultaten op diverse  congressen zijn laten zien inclusief de vorige IVIC en AGAN congressen..  Met huis en tuin en keuken middelen is zijn diverse resultaten van dit onderzoek gewoon te reproduceren..  

Het grappige is dat alle grote bedrijven diverse relaties hebben met onderzoeksinstituten.. en diverse onderzoeken sponsoren.  Medtronic financiert diverse projecten van het ERC ? Is de reanimatie richtlijnen van het ERC dan wel objectief ?..  In het ERC bulletin staan diverse onderzoeken diverse producten, hoe onafhankelijk is dat dan ?

Diverse leveranciers proberen allerlei onderzoeken te beinvloeden...  En ook inkopers zijn goed gelovig..  Dat zelfde doet burnshield en haar distributeurs ook..  Als consument, gebruiker en inkoper moet je alles afwegen met dat in je achterhoofd..  De spelregels die ik voor me zelf handteer is , Ik zie minimaal 3 onderzoeken van verschillende organisaties voor ik iets echt accepteer, of ik moet het zelf kunnen controlleren en kunnen beredeneren..

Dit is slechts 1 vergelijkend onderzoek, en natuurlijk zorg waterjel dat die zoveel mogelijk vertaald en word verspreidt..  Ik heb zelf diverse demonstraties van AGAN gezien waar ze tot de zelfde conclusies komen.. En AGAN (D) heeft geen directe relaties met Waterjel. Hellaas hebben ze daar nog geen publicaties over..  VDP sponsort ook diverse organisaties met diverse waarde ? maar wie was ook al weer de importeur van Burnshield ? Hoe onafhankelijk is zo'n rapport dan ?  
Tja, wie stelt er budgetten beschikbaar om bij voorbeeld TNO een onafhankelijk onderzoek te doen.. Waterjel of Burnshield ? Hoe onafhankelijk is dat onderzoek dan ?  Ik vertrouw in dit geval iets wat ik zelf kan testen en toetsen..  Dit onderzoekje kan je eenvoudig zelf toetsen..

Rene112

• Gast
Reactie #66 Gepost op: 30 september 2006, 19:43:53
Bedrijvencomplex of is het de importeur U.K. zelf die het onderzoek gedaan heeft ???,
Waar zit de producent van Waterjel gevestigd. In de US.. Dat Waterjel UK gebruik maakt van hun buren in het bedrijvencomplex, dat komt wel veel vaker voor..

Als je de tijd, die je hebt besteed aan het typen van dit lange antwoord, nu eens had gebruikt om even op internet te zoeken, dan zie je dat Waterjel Europe (distributeur) en Advanced Healthcare ook nog eens hetzelfde telefoonnummer hebben (of ga je nu zeggen dat het slim is dat ze de kosten besparen?  ;D ;D ;D).
Daarnaast kan je makkelijk vinden dat beide bedrijven samen het distributienetwerk in Europa hebben opgezet.... (en daar heb ik geen 3 bronnen voor nodig ;) ;D ;D).

Citaat
Diverse leveranciers proberen allerlei onderzoeken te beinvloeden...  En ook inkopers zijn goed gelovig..  Dat zelfde doet burnshield en haar distributeurs ook..  Als consument, gebruiker en inkoper moet je alles afwegen met dat in je achterhoofd..  De spelregels die ik voor me zelf handteer is , Ik zie minimaal 3 onderzoeken van verschillende organisaties voor ik iets echt accepteer, of ik moet het zelf kunnen controlleren en kunnen beredeneren..

Lees je zelf wel eens achteraf wat je hebt geschreven? En vraag je je dan wel eens af of je die spelregels echt zelf hanteert?  :-X :-X
(ik denk dat jouw hoeveelheid bijdragen/beweringen behoorlijk omlaag zou gaan met deze spelregels ;))

Citaat
Tja, wie stelt er budgetten beschikbaar om bij voorbeeld TNO een onafhankelijk onderzoek te doen.. Waterjel of Burnshield ? Hoe onafhankelijk is dat onderzoek dan ?  Ik vertrouw in dit geval iets wat ik zelf kan testen en toetsen..  Dit onderzoekje kan je eenvoudig zelf toetsen..

(hele diepe) Zucht..... :-\ :'(    
Ik heb het toch helemaal niet over budgetten/opdrachtgevers. Het gaat er gewoon om dat in dit geval het bedrijf dat het onderzoek heeft uitgevoerd hetzelfde adres en telefoonnummer heeft als één van de geteste produkten, en daarnaast samen met Waterjel het distributienetwerk heeft opgezet. Dat in combinatie met de tekst op de 1e pagina van het rapport maakt het een lachertje.....

Dat zou je kunnen toegeven..... maar je kan natuurlijk ook het onderwerp gaan veranderen en allerlei andere niet relevante zaken erbij halen, zoals jij doet!  8)

Nog even voor de duidelijkheid : het zal mij echt een zorg zijn welke van beide produkten beter is, als ik het ooit nodig heb hoop ik dat de ambulancedienst die mij helpt goede produkten heeft ingekocht.

groeten,
René de Caluwé