TROS opgelicht- nep brandweerman Doetinchem

Auteur Topic: TROS opgelicht- nep brandweerman Doetinchem  (gelezen 25406 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

specialagent112

• Forum gebruiker
Reactie #50 Gepost op: 20 oktober 2012, 15:04:59
Dat wagentje had hij toch gekocht? In principe is dat niet raar... Dat bedrijf wilt gewoon verkopen...het zal hun niks kunnen schelen dat een of andere mafkees erin gaat rijden... Bovendien vind ik dat de dienst die de wagen verkoopt de striping er zelf af moet halen, of duidelijke afspraken maakt met het bedrijf naar waar de wagen naartoe gaat.... Dan voorkom je dit soort situaties... Dus ik vind dit een beetje eigenschuld van de desbetreffende brandweer...

Brandwachtblom

• Manschap À
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #51 Gepost op: 25 oktober 2012, 21:53:00
zo gek is het allemaal niet.  
heb nooit de intense gehad de boel te duperen met dat veegwagen.

gr

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #52 Gepost op: 25 oktober 2012, 21:58:06

gr
En waar liggen jouw intensies dan wel?

Zeeuw123

• Forum gebruiker
Reactie #53 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:11:10

gr

En de brandweer in Doetinchem in een kwaad daglicht zetten was niet je intentie zeker? En andere mensen geld afhandig maken ook niet?

Brandwachtblom

• Manschap À
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #54 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:18:55
Waar de intentie dan wel ligt, heel simpel ben een bedrijf gestart in het verhuur van brandweer materiaal en personeel op brandweer gebied heb netjes me vergunningen en me opleiding gedaan. Heb 2 jaar lang netjes gewerkt netjes me handel gedaan zo als sommigen hier kunnen beamen. Maar om dat ene bedrijf pleite gaat hout het nog niet in dat ik de boel moedwillig op heb gelicht. Dat is nooit me intentie geweest.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #55 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:24:13
Toch vreemd dat jij dan opduikt in een Tv-progamma TROS-opgelicht. Zijn er foto,s op jouwe site te vinden die van iemand anders zijn, doe jij je voor als zijnde OVD. Terwijl je volgens jouw profiel manschap-A bent.
En zo kunnen we onderhand wel een aardig lijstje opbouwen, waar een aantal mensen zich al mee bezig hebben gehouden. Een lijstje wat bij menig persoon nogal wat vragen oproept. Wellicht ben jij de persoon om al die vragen eens te beantwoorden.
Laten we wel wezen, je bent niet zomaar een item in een TVprogamma, zeker niet in het progamma opgelicht.

Brandwachtblom

• Manschap À
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #56 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:27:30
nou zal zegen beging met je vragen lijst geef ik er eerlijk andwoord op. en nee je komt niet zomaar in dat progama dat klopt,

specialagent112

• Forum gebruiker
Reactie #57 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:27:51
Jongens... doe niet zo flauw... wat is nu 1.1 miljoen schuld? 98uiye

Het enige dat ik me afvraag is hoe je uberhaubt nog een bedrijf kan beginnen...

Voel je je niet schuldig over al die mensen waar je die problemen hebt veroorzaakt?

En die dakkapel voor die mensen? die heb je zeker ook perongeluk besteld en niet betaald? en de mensen in de verondstelling gehouden dat ze hem van je kregen... en vervolgens die mensen opzadelen met een rekening van 10.000... Je kan mij niet wijsmaken dat je dat neit moedwillig hebt gedaan.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #58 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:35:38
nou zal zegen beging met je vragen lijst geef ik er eerlijk andwoord op. en nee je komt niet zomaar in dat progama dat klopt,
Ik denk dat je al veel vragen beantwoordt door uit te leggen waarom het TVprogamma zoveel belangstelling in jou heeft?

Waarom je eigen uitgeven als zijnde OVD/BVD?

Als je OVD bent, weet je toch als geen ander dat je eigen aparatuur zeer belangrijk voor jezelf is. Waarom dan aan andere mensen vragen of zij berichten aan jou door kunnen geven.

Verhaal dat hij OvD was en zijn pieper batterijen leeg waren, of ik het even kon doorgeven als ik wat voorbij zag komen.
Volgens mij regelt een goede OVD zelf dit soort zaken, toch? Of vertrouw je blindelings op een derde?

Brandwachtblom

• Manschap À
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #59 Gepost op: 25 oktober 2012, 22:38:50
heel simpel  binnen  mijn bedrijf ( bedrijfs brandweer korps )  ben ik als eigenaar ovd  veder  niet binnen een gemeente korps