Beste Bert 65 (Rob),
Uiteraard zal ik reageren op hetgeen jij meldt, dit is denk ik de enige keer daar ik dit topic niet wens te bevuilen.
praat dit soort akties maar goed want dat valt mooi in je straatje.
Goed argument.....maar niet echt. Vanuit onze professie zie ik een aantal punten die wij anders geregeld zouden hebben, doch geeft mij dat niet het recht een ander collega firma af te gaan kraken op een openbaar toegankelijk forum. Vandaar dat ik puur globale gegevens uit.
Iemand onnodig de grond intrappen ligt niet in mijn aard, andere (wellicht jijzelf) zijn daar namelijk veel beter in.
Een wegwerker heeft vaak gehoorbescherming en werkt met machines.
Dat klopt, maar hoort nog steeds wel OGS danwel een schelle toeter. Is dit de reden dat hij niet mag toeteren dan?
Ach wat, waarom zal ik nog reageren op deze opmerking want jij ziet door de roze bril van de vkr op een motorfiets.
Vanuit onze professie zie ik een aantal punten die wij anders geregeld zouden hebben, doch geeft mij dat niet het recht een ander collega firma af te gaan kraken op een openbaar toegankelijk forum.
Dit heeft dus niets met een roze bril te maken, ben namelijk niet brildragend en een ontzettende realist met idealen...maar dat terzijde.
Feit is dat het niet mag.
Apart, wij hebben hele andere werkinstructies.
Voor het passeren van mensen dienen wij vanuit ons bedrijf een kort geluidsignaal te geven, om wegwerkers (e.d.) te attenderen.
(PS: In de wetgeving, ook al niet van toepassing in werkvak, mag je ook gewoon toeteren, is namelijk "ter afwending van dreigend gevaar Art 28 rvv90".)
Nu wordt het goed gepraat en onder de mantel der liefde bedekt maar als een persfotograaf een zwaailampje op zijn auto aanzet is de wereld te klein.
Een sterk argument....maar geen idee wat je hiermee wilt zeggen
Maar ben je jaloers op deze motorrijder? (Ja, dat is een serieuze vraag)
Je bekijkt het e.a. nogal met emotie, en niet puur op casus.