Led textbordje voor ambulance

Auteur Topic: Led textbordje voor ambulance  (gelezen 9012 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

tatujordi

• Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
    • Ambulancesite.nl
Reactie #10 Gepost op: 15 maart 2005, 18:27:17
Misschien dat de text "TAAATUU TAAATUUU" in dat bordje een beter idee zou zijn  ;D

en dan jordi er achter TAATUUJORDI TAATUUJORDI ;D :P

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #11 Gepost op: 15 maart 2005, 18:28:56
Of het werkt of niet zal de toekomst uitwijzen, het is in ieder geval een aanvulling en ik ben van mening dat je beter te veel kan hebben dan te weinig. Tevens zit het niet in de weg en zit het op de juiste hoogte voor de achteruitkijkspiegel. Ik denk dat het toch best goed opvalt als je dat in je spiegel ziet op een afstand.

Dus het woord flauwekul gaat voor mij niet op. Voor degene die dat wel vindt leg mij maar eens uit waarom !!!

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

tatujordi

• Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
    • Ambulancesite.nl
Reactie #12 Gepost op: 15 maart 2005, 18:48:24
nou om dat als nu de ambu eraankomt ga je aan de kant als de ambu zo'n bordje heeft dan gaat iedereen lezen wat staat erop ik denk dat het alleen maar ophoud.

misschien leuker idee om een bordje achteraan te hangen en daarop laten knipperen met de tekst bedankt ;D ;)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #13 Gepost op: 15 maart 2005, 18:58:41
nou om dat als nu de ambu eraankomt ga je aan de kant als de ambu zo'n bordje heeft dan gaat iedereen lezen wat staat erop ik denk dat het alleen maar ophoud.

misschien leuker idee om een bordje achteraan te hangen en daarop laten knipperen met de tekst bedankt ;D ;)
of gewoon aan de voorkant met de tekst "OPZOUTEN MAFKEES"  ;D

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #14 Gepost op: 15 maart 2005, 19:04:50
haha zou ook kunnen echter denk ik dat de zwaailichten en sirene al een boel doen en dat het een mooie aanvulling is. Ik ben van mening dat mensen echt wel aan de kant gaan en heus niet heel dat bordje gaan lezen en daardoor vergeten aan d ekant te gaan.

Gr. Ricardo
HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

Jelmer

• Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 15 maart 2005, 19:10:58
Ik denk dat het bordje niet eens opvalt voor de meeste automobilisten als er een ambu met toeters en bellen achter ze zit.  :)

Karim

• Gast
Reactie #16 Gepost op: 15 maart 2005, 22:33:30
Als ze hem dan toch plaatsen, doe het dan in de zwaailampenblak tussen de sirenes... Die letters zijn ook nauwelijks te lezen....   ..... Waar gaat deze chev rijden Karim, heb je enig idee?

Juist niet in de balk, de bedoelding is dat automobilisten het lezen als de auto (dicht) achter hun rijdt, voor grotere afstand is dat bordje toch te klein.
Plaats je het in de balk dan hangt het veelste hoog en is het niet meer leesbaar.
Die VW busjes van politie hebben het toch ook niet in de balk maar voorop de wagen, op een lagere hoogte, en die busjes zijn nog kleiner als een ambu.

Verder heb ik geen idee waar ie gaat rijden, ik zag 'm toevallig staan op de site van De Graaf waar je 'm kan huren, dus eigenlijk zou je 'm overal tegen kunnen komen, ligt er maar net aan welke dienst 'm huurd.

Ambuman

• Gast
Reactie #17 Gepost op: 15 maart 2005, 22:40:09
Het is wel grappig om te zien. Laten we dan ook meerdere teksten erin zetten, en ook zo'n balk achterop (tekst "familie, niet volgen aub" "glijdend vervoer" "als je zo hard achter me aan blijft rijden krijg je een prent"  ;D .
Ook een tekst "stop ambulance" en een bonnenboekje, kunnen we tussen de ritten door nog wat extra geld voor de baas collecteren  ;)   ;D

Het is een leuk gezicht, ik vind ook wel hoe meer hoe beter, maar of het zinvol is moet blijken.....

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #18 Gepost op: 16 maart 2005, 01:16:53
Het is wel grappig om te zien. Laten we dan ook meerdere teksten erin zetten, en ook zo'n balk achterop (tekst "familie, niet volgen aub" "glijdend vervoer" "als je zo hard achter me aan blijft rijden krijg je een prent"  ;D .
Ook een tekst "stop ambulance" en een bonnenboekje, kunnen we tussen de ritten door nog wat extra geld voor de baas collecteren  ;)   ;D

Het is een leuk gezicht, ik vind ook wel hoe meer hoe beter, maar of het zinvol is moet blijken.....

Jaaaaaaaaaaa, voor die optie ga ik wel, leuk tekstbordje met geinige teksten als bedankje cq. al of niet vleiende/opvoedkundige opmerking die men al naar gelang de situatie kan instellen. en dan met smileys erin  ;D

bijvoorbeeld:
- familie niet volgen!
- ik zei toch: Niet Volgen!!
- dank u ;)
- hehe eindelijk ging u opzij  >:(
- zondagsrijder!  :P
- aande kant eikel!  :-X
- op weg naar een tevreden klant ;)
- op weg naar een ontevreden klant :-\
- alweer een HVS  :P

- jaja mensen 't is niet best met de patient...  :'(

- de pleeg weet t ook niet meer, OPZIJ!!! ???

- OPZIJ- OPZIJ- OPZIJ, maak plaats- maak plaats- maak plaats... we hebben ongelofelijke haast

(wel een lange tekst voor een klein led-tekst-bordje.)
Misschien kan hier nog een leuk bijpassend ondersteunend melodietje van de heer H. van Veen erbij gedraaid worden voor de toehorende/kijkende medeautomobilsten  ;D ;)

jaja mensen t worden steeds leuker bij de GGD  ::)
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Karim

• Gast
Reactie #19 Gepost op: 16 maart 2005, 01:46:07
Zo'n bordje wil ik ook wel in m'n prive-auto dan, wellicht met 'n paar vast ingeprogrammeerde zinnetje:

- "Doe die mistlichten uit ezel! het is niet mistig".

- "Vmax = 50 (80) km/h ,rij dat dan ook!"

- "afstand houden!"