sorry hoor, ik ben echt verbaasd
Verbaas je niet, verwonder je slechts
We leren allemaal met de opleiding dat een ploeg uit 6 bestaat, de bevelvoerder leert dat hij 4 soms bij hv 6 mensen aanstuurt, dus als we zijn geslaagd gooien we alle dingen over boord en gaan we onze eigen weg ?
Nee hoor, de goeie en belangrijke dingen onthouden we.
Waarom zijn er nog steeds mensen die het verdedigen dat je met meer dan 6 uitrukt? heeft men dan werkelijk niet door dat men zich belachelijk maakt om ook met en PM aan te komen te komen zetten en als publiek bij het incident staat te kijken ?
Dan maak ik mij liever op die manier belachelijk dan de politie hier in de regio, die weten het presteren het eerste noodhulp voertuig op een halfuur te hebben, waar ik wel bij moet zeggen dat de mensen op de noodhulp daar zelf natuurlijk weinig aan kunnen doen.
Volgens mij schaal je op voor meer handen,
Je kunt wel bij elk incident waar je denkt dat je het met 6 mensen niet gaat redden willen opschalen, maar waarom zouden we een 2de ts van 10km verderop laten komen als we zelf mensen hebben die ons prima van dienst kunnen zijn met extra handjes.
je voertuig is ook uitgerust voor 6 mensen
Ik tel toch echt 9 stoelen in onze TS, of zijn die om de helm op te leggen?
Maarja, deze discussie is al zo vaak gevoerd hier...
Ja klopt, het meeste daarvan heb ik ook gelezen. Mijn woorden zullen daarom alleen herhaling van zetten zijn.