Hoi Joffry,
bedankt voor deze uitgebreide uitleg. Inderdaad lijkt het me niet handig dat de paraatkoffer alleen van buiten is te bereiken, andersom lijkt de werkruimte achterin me wel super. Rijdt 'ie verder wel ok (vering enzo)?
Groetjes, Bart
Tja, de naam ''patatwagen'' is niet echt vleiend, bij het rijden lijkt het wel of je met een Conexxion-bus op stap bent, vering is stukken minder goed dan die van de aangepaste chevy's (met luchtvering). Draaicirkel is korter dan die van Chevy, maar de Chevy rijdt stukken comfortabeler en sneller.
De ruimte binnen de sprinter plasitisol is groot, soms te groot aangezien je je moeilijk vast kan grijpen bij een noodstop, laat staan als je in rijdende ambu plastisol staat om wat uit werkkast et pakken of de monitor te bedienen, dan is een smak tegen de grond of muur/kastje etc. al gauw gemaakt.....
Of de nieuwe auto's net zo worden uitgevoerd als de MICU auto van VZA/AMC is nog de vraag. De auto is in ieder geval wel bedoeld voor IC en couveuzevervoer.