Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2007

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2007  (gelezen 40690 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Oh jah, ik vergeet natuurlijk mijn camera wel op de leukste momenten  ::)

Ik wil wel vanaf hier alle mensen die op enige wijze schade hebben geleden sterkte toewensen.. (niet dat ze dat lezen, maar toch :))
*leegheid*


fire dept vincent

  • Gast
Nu wordt het hier ook wel een licht en knal show    :o


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Weeralarm is ingetrokken


Ferrari_F50

  • Gast
Weeralarm is ingetrokken

Heb niets gemerkt, een beetje regen en een paar klappen. Maar daar bleef het gelukkig ook bij, morgen mag het van mij lekker zonnig zijn.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Hier begint het nu een beeeetje te spetteren met wat gedonder.


Mystique

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 360
Weeralarm is ingetrokken
Hoe was het weer bij jou? (zo gek ver wonen wij niet bij elkaar vandaan?)
*leegheid*


RUIJ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 499
Uitgeester overleden tijdens noodweer

Gepubliceerd op 08 juni 2007, 21:38
Laatst bijgewerkt op 08 juni 2007, 22:22

UITGEEST -  
In Uitgeest is vrijdagavond een man tijdens het noodweer overleden. De man was op het dak van een schuurtje op het Nieuwland geklommen omdat het water op het schuurtje niet goed doorliep. Zijn vrouw vond hem even later in de bosjes erachter. Hulpdiensten hebben nog geprobeerd hem te reanimeren, maar dat mocht niet baten.

Het is niet duidelijk of de man getroffen is door de bliksem of dat hij van het dak is gegleden. Omdat er op het dak geen sporen van blikseminslag zijn gevonden, vermoedt de politie dat de man is uitgegleden.

Op diverse plekken in Uitgeest was er sprake van wateroverlast. Het water stond in sommige straten enkele centimeters hoog en liep de huizen binnen. In Geesterheem kwam bij bewoners de inhoud van de riolering via de toiletten naar boven. In Heemskerk werd de laatste etappe van de avondvierdaagse op de valreep afgeblazen. De deelnemers hebben wel een medaille gekregen.


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983

wel onweer maar de 4 daagse is droog binnen

ja gelukkig wel, anders was het zo sneu  O0
Maar echt onweer is hier niet dichtbij geweest, was meer in de verte.
Zag er wel dreigend uit hier  :)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
het heeft hier trouwens wel geregent rond ene uur of 6
flappus  niet elke verandering is een verbetering


mrpddnos

  • EHV'er en Centralist bij NRK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
    • Autisme, een wereld apart. Zonder wegwijzers of kaart moet je de weg vinden
ook hier (nunspeet) nog geen drup gezien, Edit: oeps heb gelogen, het begint hier nu wel te regenen

hmmm. hier (oldebroek) is geen druppel gevallen.....
EH Vrijwilliger NRK afdeling Elburg/Oldebroek en NRK centralist  voorheen RKboy_Elburg/Oldebroek  Evenementen EH: 10% kennis, 90% improvisatie