07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 68906 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #160 Gepost op: 8 juni 2013, 01:50:51
Politiebureau Leidschendam-Voorburg

bron: Facebook Politiebureau Leidschendam-Voorburg

Op vrijdag 7 juni hebben motorrijders van politiebureau Leidschendam- Voorburg en Karnebeek vrijwillig hun medewerking verleend aan het Kinderbeestfeest in Amsterdam.

Het KinderBeestFeest is een besloten feest voor chronisch zieke en/of gehandicapte kinderen tot en met 16 jaar samen met hun ouders, broertjes en zusjes. Het feest wordt georganiseerd door Stichting KinderBeestFeest in samenwerking met Natura Artis Magistra en de Politie, Brandweer, Ambulancedienst, Marine, Douane, Koninklijke Marechaussee, het Rode Kruis, Reddingsbrigade en de Gemeente Amsterdam. Een bijzondere avond waarbij de kinderen even hun ziekte kunnen vergeten en zichzelf kunnen zijn.

Onze motorrijders waren gekoppeld aan de achtjarige Sem die als verassing met een gepantserde dienstauto van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging werd opgehaald bij zijn woonadres.
Een onvergetelijke dag voor deze jongen en een goed gevoel voor onze mensen die deze dag weer tot een succes maakte.
Voor meer informatie over het evenement www.kinderbeestfeest.nl ^RV



Foto:  Facebook Politiebureau Leidschendam-Voorburg
Samen sterk in de hulpverlening!


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #161 Gepost op: 8 juni 2013, 09:16:34
Kinderbeestfeest 2013 Vertrekt van uit Lelystad naar Amsterdam
VIDEO: 112lelystad112

Vertrek uit Lelystad.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #162 Gepost op: 8 juni 2013, 11:34:47
Citaat van: DiNozzo link=msg=1171194 date=1370675794
Kinderbeestfeest 2013 Vertrekt van uit Lelystad naar Amsterdam
VIDEO: 112lelystad112

Vertrek uit Lelystad.

hmmm volgend jaar toch een verzoek om vertrekpunt Lelystad in te vullen O0 ;D
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #163 Gepost op: 8 juni 2013, 12:36:20
Zo, uitgeslapen en nog steeds dodelijk vermoeid ff wat meer regels tikken dan gister.

Om 15.30 begon het verzamelen bij het AZ stadion alwaar we de collene in twee delen hebben gehakt na de ervaring dat vorig jaar alle HV voertuigen in Alkmaar al bezet waren en Beverwijk slechts kon kiezen uit twee bussen. Daarvan geleerd hebbende is de helft van de HV voertuigen leeg aan de rit begonnen.
16.30 vertrek vanaf AZ onder begeleiding van een wereldteam motorrijders van de KMar, goed op elkaar ingespeeld en alle verkeer "geblokt" wat een heel rustig beeld geeft voor de chauffeurs omdat je alleen nog met de motor rekening hoeft te houden en geen passerend verkeer meer hebt (10 punten voor de KMar) Na aankomst in Beverwijk is een ambu gesplitst naar het RKZ en zijn bij de Mc Donalds de resterende gasten in de voertuigen gestapt.
Vervolgens vertrokken richting Artis via de A9 / A4 / A10 en S106 dwars door Amsterdam waarbij het laatste stukje met een gangetje van zo'n 30 km/u dus Amsterdam heerlijk op zijn kop gezet  098uo.

Na aankomst in Artis de polsbandjes om en direct gemerkt dat de controle strenger was dan in 2012 en toch sneller leek te verlopen. In Artis nog wat bekende gesproken, o.a. HIT en leden van de PVGNL en hier en daar wat bekenden van de verschillende brandweerkorpsen. De hele avond met een vergrootglas uitgekeken naar een moeilijk lopende motor agent maar helaas Haageneesch niet kunnen spotten  0098.

Om 21.45 uiteindelijk retour Beverwijk en Alkmaar, bij vertrek uit Amsterdam was het een drukte van belang in de KLF 7 kids die totaal uitgelaten en over enthousiast weer naar huis moesten, wat kunnen die een kabaal maken  e050, bij Badhoevedorp begon het al aardig stil te worden achterin de KLF en thv. Haarlem kon je bijna een spelt horen vallen op twee kids na was alles in diepe en meer dan voldane rust gezakt. Nadeel daarvan is dan wel dat in Beverwijk de nodige slaapkopjes gewekt moesten worden  098uo en een enkeling bleek te beschikken over een behoorlijk avondhumeur  ;D.

Na het afscheid en het weggeven van de bekende beertjes in Beverwijk leeg de route vervolgd naar AZ en daar wat handen geschud en kort nagepraat waarbij ook te merken was dat iedereen het wel een beetje gehad had en dus vlot richting huis wilde. Om een uurtje of 12 weer thuis.

Nog 365 nachtjes slapen tot editie 15 en dat wachten duurt dan wel weer erg lang......
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #164 Gepost op: 8 juni 2013, 12:47:58
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1171220 date=1370687780
Na aankomst in Artis de polsbandjes om en direct gemerkt dat de controle strenger was dan in 2012 en toch sneller leek te verlopen. In Artis nog wat bekende gesproken, o.a. HIT en leden van de PVGNL en hier en daar wat bekenden van de verschillende brandweerkorpsen. De hele avond met een vergrootglas uitgekeken naar een moeilijk lopende motor agent maar helaas Haageneesch niet kunnen spotten  0098.

Heeej da'was mijn tekst!!!!!! Maar ik heb hem ook niet gevonden :-\ Maar ik heb Haagenees wel een handje geschud, ik verwachtte eigenlijk een ouder iemand e050 Maar komt er een mannetje met grote camera naar je auto die vraagt hoe je heet...... dus ja schuldig ik ben Harm. O0 0098

Maar volgend jaar ga ik weer aanmelden, maandag ff naar Dokkum.... kijken of de plaatjes nu wel kunnen O0
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #165 Gepost op: 8 juni 2013, 13:07:00
Citaat van: HIT link=msg=1171222 date=1370688478
Heeej da'was mijn tekst!!!!!! Maar ik heb hem ook niet gevonden :-\ Maar ik heb Haagenees wel een handje geschud, ik verwachtte eigenlijk een ouder iemand e050 Maar komt er een mannetje met grote camera naar je auto die vraagt hoe je heet...... dus ja schuldig ik ben Harm. O0 0098

Maar volgend jaar ga ik weer aanmelden, maandag ff naar Dokkum.... kijken of de plaatjes nu wel kunnen O0

Niet helemaal jou tekst, jij had het over een manke motoragent  998765
Als hij op de struisvogel reed heeft hij mij in elk geval wel gezien, stond tenslotte naast de uit/opstapplaats van de struisvogels bij het aquarium. Blijkbaar ben ik liever dan jij  98uiye want je werd "gezocht"  0098

Ik begrijp in elk geval dat zijn nick veranderd moet worden in Haageneeschje
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #166 Gepost op: 8 juni 2013, 13:14:03
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1171220 date=1370687780
Na aankomst in Artis de polsbandjes om en direct gemerkt dat de controle strenger was dan in 2012 en toch sneller leek te verlopen. In Artis nog wat bekende gesproken, o.a. HIT en leden van de PVGNL en hier en daar wat bekenden van de verschillende brandweerkorpsen. De hele avond met een vergrootglas uitgekeken naar een moeilijk lopende motor agent maar helaas Haageneesch niet kunnen spotten  0098.
Ehm, dat wordt ook lastig. Haageneesch is geen agent en zit al zeker niet op een motor....  ::)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #167 Gepost op: 8 juni 2013, 13:38:50
Citaat van: Red link=msg=1171226 date=1370690043
Ehm, dat wordt ook lastig. Haageneesch is geen agent en zit al zeker niet op een motor....  ::)

En dus kan het vergroot glas in de glasbak  998765
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Lifequard Texel

  • EHBO/Reddingsbrigade
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • Leeuwarden
Reactie #168 Gepost op: 8 juni 2013, 14:32:36
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1171220 date=1370687780
Zo, uitgeslapen en nog steeds dodelijk vermoeid ff wat meer regels tikken dan gister.
...
Nog 365 nachtjes slapen tot editie 15 en dat wachten duurt dan wel weer erg lang......

Waar zit hier de "vind ik leuk" knop?  O0

Ook vanuit Leeuwarden hebben we een geweldige dag gehad.
Helaas konden we niet erg lang in en om Artis genieten van de kinderen en al die voertuigen, maar de reacties van de kinderen (met name op de terugweg) waren goud waard. Wat mij betreft volgend jaar weer!
Strandwacht / Zweminstructeur EHBO-er / AED-bediener Preventiemedewerker / Hoofd Bedrijfshulpverlening Schipper KWS standby boot


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #169 Gepost op: 8 juni 2013, 15:34:13
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1171224 date=1370689620
Niet helemaal jou tekst, jij had het over een manke motoragent  998765

en achteraf besefte ik dat we dus wel naast elkaar hebben gestaan. Sterker nog we hebben nog wat woorden gewisseld.  ::)