07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)

Auteur Topic: 07-06-2013 Kinderbeestfeest en Dreamnight Artis Amsterdam (NH)  (gelezen 68905 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #170 Gepost op: 8 juni 2013, 15:42:51
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1171371 date=1370698453
en achteraf besefte ik dat we dus wel naast elkaar hebben gestaan. Sterker nog we hebben nog wat woorden gewisseld.  ::)
Leuk, jij bent beter op de hoogte van onze kennismaking dan ik  0098 waar hebben wij elkaar gesproken dan. Toch niet over een camera ter grote van een wekker....
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #171 Gepost op: 8 juni 2013, 15:52:04
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1171372 date=1370698971
Leuk, jij bent beter op de hoogte van onze kennismaking dan ik  0098 waar hebben wij elkaar gesproken dan. Toch niet over een camera ter grote van een wekker....

Jij stond met je KMar begeleiding klaar op de Plantage Middenlaan in de richting van het Alexanderplein en wij(ik) stonden op de trambaan richting Plantage Kerklaan.

Jouw signalement: Klein mannetje met snor, wit overhemd en zwarte broek.  :P


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #172 Gepost op: 8 juni 2013, 16:01:02
Citaat van: dielangemotormuis link=msg=1171379 date=1370699524
Jouw signalement: Klein mannetje met snor, wit overhemd en zwarte broek.  :P
Pff, politieagenten denken ook altijd in signalementen he... :D

Haageneesch liep dit jaar in een blauw shirt foto's te maken voor het KBF-Fototeam... En ik hoop a.s. dinsdag/woensdag weer tijd te hebben om de foto's en vele video's (Er zaten wat Go-Pro's op enkele voertuigen!!! O0) uit te zoeken.. dan komt het vanzelf.

Zit trouwens te zoeken, maar kan mezelf nog nergens op foto en/of video spotten, gok er op dat dat vanzelf wel binnenstroomt...

Citaat van: HIT link=msg=1171222 date=1370688478
(...)een mannetje met grote camera (...)

Zo groot was'ie niet... ik heb de kleinste meegenomen naar Amsterdam ;)

Edit: volgend jaar doe ik een zichtbaarheidshesje aan met m'n naam er op. Maar nee, geen foto's of handtekeningen hoor!  ^-^


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #173 Gepost op: 8 juni 2013, 16:19:34
In dat geval, a.d.h. van het signalement heb ik Haageneesch herkent, liep niet echt ongelukkig  098uo

Maar die lange motormuis, heb nog geen idee althans ik kom niet verder dan een camera die op een zuignap moest...direct naast een zwaailamp.

Maar goed mijn signalement klopt prima en ook de plek zou heel goed kunnen in dat geval stonden we naast de OVDG wagen en de motoren van de KMar
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #174 Gepost op: 8 juni 2013, 17:54:23
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1171412 date=1370701174
In dat geval, a.d.h. van het signalement heb ik Haageneesch herkent, liep niet echt ongelukkig  098uo
In ieder geval een shirt in de kleur van mijn moderator-sterren  ;D
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1171412 date=1370701174
Maar die lange motormuis, heb nog geen idee althans ik kom niet verder dan een camera die op een zuignap moest...direct naast een zwaailamp.
Nou, en hoe dat beeld is geworden ga ik van de week zien (en delen).... Nu eerst even een uitje naar het altijd gezellige Eindhoven!


Ruben Klein Woolthuis

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 101
Reactie #175 Gepost op: 8 juni 2013, 19:35:33
Inside video van kinderbeestfeest 2013 - Route Bever

[INSIDE] KINDERBEESTFEEST 2013 - ROUTE BEVER


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #176 Gepost op: 8 juni 2013, 23:12:13
Volgend jaar een hulpverleningsforumhoekje maken  >:D Een stamtafel dicht bij de BBQ van de brandweer.

Ik heb ook een mooie dag beleefd en belangrijker, de kinderen uit mijn route volgens mij ook. De heenweg vanaf het VU was redelijk kort, omdat we een strak tijdschema hadden, maar niet minder leuk dwars door de Pijp heen, waarbij we eerst op de kruising Ceintuurbaan/van Woustraat bijna een andere route doorkruisten en daarna op het Rhijnspoorplein die route bovenlangs kruisten, om vervolgens op de Sarphatistraat net eerder aan te komen  :D

De terugweg een mooie lange route dwars door de stad om via het CS, de Dam en langs het Paleis, over de Rozengracht en Stadhouderskade, Hobbemakade uiteindelijk voa het Olympisch Stadion weer bij het VU ziekenhuis aan te komen. Bij de beide kazernes die gepasseerd werden en het HB toch nog stiekem wat extra lawaai gemaakt.

Mooi om te zien dat er langs de route heel veel mensen stonden te zwaaien en met de duim omhoog stonden!


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Reactie #177 Gepost op: 8 juni 2013, 23:55:34
Ehmmm dichtbij de bbq.... levensgevaarlijk bij die pyro's in de buurt!!!! En ik vond het eigenlijk welmwarm genoeg zo!!!! 098uo 098uo
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


JordyDelwel

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,525
  • www.DelwelFotografie.nl
Reactie #178 Gepost op: 9 juni 2013, 11:14:55
Wou toch mijn video nog even met jullie delen,

07-06-2013 Kinderbeestfeest 2013 Artis Amsterdam, van begin tot einde
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #179 Gepost op: 9 juni 2013, 13:01:05
Filmpje gevonden van 112 monickendam met alle routes. Duurt gelukkig maar 3 kwartier  098uo

KINDERBEESTFEEST 2013!! ALLE VOERTUIGEN MET SPOED DOOR AMSTERDAM!
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend