Vliegvelden als Hoogeveen, Lelystad Airport en bijvoorbeeld Teuge beschikken op zich over voldoende bluscapaciteit, voor de toestellen waarvoor ze eigenlijk bedoeld zijn. Alleen voor grotere toestellen of risico-vollere ladingen schiet op dergelijke vliegvelden de capaciteit tekort.
Waarom twijfelen jullie toch aan mijn bericht?
Ton Rotterdam en René de Caluwé hebben het toch ook bevestigd?
Blad aan de bomen? Ja, klopt! De foto heb ik inderdaad in oktober 2004 gemaakt, maar er lag een zwaar embargo op. Ik kan het toch ook niet helpen dat dit embargo pas nu is afgelopen?
Groeten,
Joop
Hoogeveen is een grasveld... lijkt me toch niet dat Bea haar toestel daar kan landen... laat staan dat de E-One daar fatsoenlijk over de airstrip kan rijden zonder de hele landingsbaan aan gort te rijden. En voor een heli heb je een dergelijke CT niet nodig...
Te veel slordigheden... bladeren aan de bomen... embargo... slechte fotoshop... vermijden van datum in eerste bericht... angstvallig bijvallen van goede kenissen...
Maar! Wel een leuk initiatief zo'n 1 april grap en ik twijfel er ook niet aan dat er morgen iets leuks te zien is op de vliegbasis!