Politie+

Auteur Topic: Politie+  (gelezen 15123 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

EvEs

• HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
Reactie #50 Gepost op: 12 februari 2013, 08:41:52
aangemeld en een berichtje gestuurd

ultimate

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #51 Gepost op: 12 maart 2013, 11:54:47
Hoi Allen,

Ik googelde even op Politie+ en kwam zodoende hier uit.
Zelf ben ik medebeheerder van Politie+ en projectleider Politie+ Noord-Nederland dus ben dan uiteraard benieuwd wat er zoal gezegd wordt over P+.
Zo lees ik een aantal dingen waar ik eigenlijk meteen even op wil reageren: sommigen moeten heel lang wachten voordat ze een reactie krijgen over een account, ik ben benieuwd in welke eenheid dit speelt. Zouden diegenen mij een PB willen sturen? Dan kan ik hier actie op ondernemen.
Ook lees ik iets over Whatsapp en veilig, wat ik wil benadrukken is dat Whatsapp verre van veilig is, dat is ook de reden dat vts dit in de ban heeft gedaan. Berichten die over het werk gaan kunnen heel makkelijk onderschept worden, als daar operationele info in staat en dat ligt op straat heb je wel interne zaken in je nek hijgen  e050

Vanaf deze maand moet in elke eenheid Politie+ goed draaien op de werkpc's ivm een upgrade van de browser.
Mochten jullie verder nog opmerkingen of vragen hebben, laat me dat dan weten ;D We proberen P+ zo goed mogelijk te maken namelijk en dat kan alleen met jullie hulp ;).

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #52 Gepost op: 12 maart 2013, 12:56:19

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #53 Gepost op: 12 maart 2013, 19:07:46
Vanaf deze maand moet in elke eenheid Politie+ goed draaien op de werkpc's ivm een upgrade van de browser.
Mochten jullie verder nog opmerkingen of vragen hebben, laat me dat dan weten ;D We proberen P+ zo goed mogelijk te maken namelijk en dat kan alleen met jullie hulp ;).

Op werkpc's toont Politie+ geen foto's, wel op mijn eigen computer. Wordt dit ook verholpen met de upgrade?

ultimate

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #54 Gepost op: 18 maart 2013, 10:30:09
@Haageneesch, dank je!

@Frank. Bedankt voor je berichtje. In welke eenheid is dit? De foto's zouden wel moeten laden, alleen duurt dat wat langer door het politienetwerk. Het kan ook liggen aan de browser.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #55 Gepost op: 19 maart 2013, 20:23:23
alleen duurt dat wat langer door het politienetwerk

Beetje gummen in de tekst en je hebt zowaar het probleem boven water: het (politie)netwerk. Alles duurt "wat" langer in het politienetwerk. Rara toverhoed als ik in een en dezelfde kamer op 2 tegenover elkaar gelegen werkplekken tegelijk door 2 mensen laat inloggen: dan duurt het op de ene werkplek altijd 2x zo lang dan op de ander..... :o

ach ja...vts(zonder PN tegenwoordig?)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #56 Gepost op: 19 maart 2013, 22:40:14
Beetje gummen in de tekst en je hebt zowaar het probleem boven water: het (politie)netwerk. Alles duurt "wat" langer in het politienetwerk. Rara toverhoed als ik in een en dezelfde kamer op 2 tegenover elkaar gelegen werkplekken tegelijk door 2 mensen laat inloggen: dan duurt het op de ene werkplek altijd 2x zo lang dan op de ander..... :o
Ken de situatie natuurlijk niet op jouw werkplek, maar heb je al is melding van gemaakt bij de balie / servicedesk? Mogelijk kunnen ze er wat mee :)

Citaat
ach ja...vts(zonder PN tegenwoordig?)
Gewoon politie :) En dan iets van IV-organisatie of PDC.

Vigilance

• 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • Homo sacra res homini
Reactie #57 Gepost op: 30 april 2013, 17:36:35
Ik ben hier al even niet meer online geweest, maar ik heb mij zojuist aangemeld bij de groep op Politie+

juanneele

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #58 Gepost op: 30 april 2013, 22:20:21
Balen, wachtwoord voor politie+ verkeerd ingegeven, nu geblokkeerd.
Mail gestuurd voor nieuwe maar helaas nog geen reactie.

juanneele

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #59 Gepost op: 21 mei 2013, 12:09:31
Nu inmiddels meer dan een maand verder en nog steeds geen nieuw wachtwoord.
Erg jammer, zo kom je geen stap verder op politie+.

Grt Juan