Oei, je reageert m.i. alsof ik je gebeten hebt.
Dat is niet de bedoeling, er wordt alleen zoveel geroepen wat nergens op is gebaseerd. Het WIS is sterker dan de regelgeving, dat belemmert collega's die gewoon goed hun werk willen uitvoeren met goede spullen maar die - om wat voor reden dan ook - niet hebben. Bij ons rijdt er nog een motorrijder rond met een oude wit/oranje motorjas uit 1996, heus niet omdat hij dat zo mooi vindt maar omdat hij op het moment niets anders heeft.
Zo zie ik collega's uit de BPZ die de hele nacht buiten lopen een losse col bestellen en die bovenop hun V-hals trui doen, het effect is precies hetzelfde als de normale coltrui maar die kunnen ze weer niet op de reguliere manier bestellen. Die losse col wel, dus doen ze het maar zo.... tis te bezopen voor woorden. Ik geef de collega's die onderling ruilen dan ook absoluut geen ongelijk. Maargoed, laten we hier maar OT blijven.
In het programmateam operationeel politie uniform worstelen we met het probleem of we foto's moeten publiceren. Bekend is dat er heel veel behoefte is aan de officiële foto's, maar zodra er iets intern gepubliceerd wordt is het binnen de kortste keren via het internet gedeeld o.a. via dit forum en dat zou de voorlichtingscampagne hinderen.
Ook ik wil graag foto's zien, maar begrijp jullie dilemma. Misschien ook verstandig om nog even met de publicatie te wachten tot de campagne van start gaat, met ruim 55.000 medewerkers die toegang hebben tot het intranet lekt zo'n foto binnen de kortste keren uit.
Bovendien, het is al bijna April.