Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214873 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #1040 Gepost op: 25 januari 2014, 13:46:13
In België hebben ze jaren geleden een vrachtwagen ingericht met pashokjes, waarmee ze verschillende locaties in het land langs gingen. Immers, pas als je het daadwerkelijk aantrekt weet je of het goed zit. En het scheelt een hoop reisbewegingen naar een centraal punt.

Zo gek zijn die lui nog niet hoor ;)
Zie: http://www.polfed-fedpol.be/presse/presse_detail_nl.php?recordID=621

Zou nog makkelijker zijn als je dan gelijk een boel van die pakketten bij je hebt, zodat je direct kunt uitleveren. Volgens mij is het wel een rendabele 'businesscase' :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1041 Gepost op: 25 januari 2014, 19:43:33
Citaat van: Maarten link=msg=1239416 date=1390653973
In België hebben ze jaren geleden een vrachtwagen ingericht met pashokjes, waarmee ze verschillende locaties in het land langs gingen. Immers, pas als je het daadwerkelijk aantrekt weet je of het goed zit. En het scheelt een hoop reisbewegingen naar een centraal punt.

Zou nog makkelijker zijn als je dan gelijk een boel van die pakketten bij je hebt, zodat je direct kunt uitleveren. Volgens mij is het wel een rendabele 'businesscase' :)

Zeker wat betreft de standaard maten (M - L - XL etc) moet dat absoluut te doen zijn. Lijkt me idd wel makkelijk zo'n truck om te passen en daar een truck bij om de kleiding op te halen. Niet standaard maten worden dan opgestuurd.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Golf-10

• Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
Reactie #1042 Gepost op: 27 januari 2014, 14:57:11
Citaat van: Maarten link=msg=1239416 date=1390653973

Ik kan me nog herinneren dat toen ik vroeger bij de RP zat er op gezette tijden een vrachtwagen van logistiek bij het bureau kwam voorrijden. Daar kon je passen, evt. ruilen en/of iets nieuws uit zoeken. Dus het idee is echt niet nieuw. Zou wel een goed idee zijn om dit (tijdelijk) in te voeren zodat iedereen een juiste maat kan passen en er weinig meer geruild hoeft.

scapaflow

• Politie Vrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #1043 Gepost op: 31 januari 2014, 09:47:38
Misschien is het bekend maar ben het op dit forum nog niet tegengekomen, er staan foto's op intranet.
Op de site van de kledingwinkel houdt iemand een blog bij over de vorderingen aangaande het nieuwe uniform. O0

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #1044 Gepost op: 31 januari 2014, 10:34:39
Ik zie daar geen nieuwe berichten..?

Senior GGP

• Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • Back the Blue
Reactie #1045 Gepost op: 31 januari 2014, 20:15:29
Citaat van: Maarten ZWB link=msg=1231130 date=1387875465

Deze bedoel je?

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1046 Gepost op: 1 februari 2014, 02:24:07
Citaat van: scapaflow link=msg=1241162 date=1391158058
Op de site van de kledingwinkel houdt iemand een blog bij over de vorderingen aangaande het nieuwe uniform. O0

betreft die duim voor:

- iemand die die blog bijhoudt
of
- het nieuwe uniform

???
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

scapaflow

• Politie Vrijwilliger
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #1047 Gepost op: 1 februari 2014, 06:07:25
Nee dit is niet afbeelding van het echte veiligheidsvest. Het gaat om echte foto's van de proefpersonen die ze dragen. Het vest ziet er veel beter uit dan de afbeelding van Maarten. Verder staan er foto's op van de polo, de broek, de softshell, de Meindl schoenen. De info heb ik twee maand geleden al gezien. En de duim is voor blog en het nieuwe uniform.

Senior GGP

• Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • Back the Blue
Reactie #1048 Gepost op: 1 februari 2014, 10:33:53
Op dat blog is de laatste tijd weinig nieuws verschenen, anders dan dat het uniform in productie is genomen.
Op het forum op intranet wordt ook gesproken over de uitlevering. Daar is helemaal nog niets over bekend. Men is aan het bekijken welke hoeveelheden ze wanneer kunnen gaan leveren en aan de hand daarvan wordt bepaald in welke volgorde. In ieder geval niet voor 1-4-2014.

Matth

• Hoofdagent Eenheid OOB
  • Forum gebruiker
Reactie #1049 Gepost op: 4 februari 2014, 09:53:15
Op de site van vtspn staat wat interesant nieuws voor de collega's hier!