Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214852 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #1080 Gepost op: 5 februari 2014, 18:33:38
Eerst Limburg als kleinste eenheid om er even in te komen en dan Den Haag meteen? De politiek wil ook asap zien waar die centen heengegaan zijn denk  ^-^

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #1081 Gepost op: 5 februari 2014, 18:47:21
Citaat van: PietjePuk link=msg=1242311 date=1391594934

Ah, Noord NL lekker laat dus. Nou ja, ben in elk geval al voorzien van een P99, zoals al velen in Noord NL, dus das al heel wat  ^-^

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #1082 Gepost op: 5 februari 2014, 19:28:17
Bij ons zijn er slechts enkele tientallen in omloop van de P99, vooral onder de studenten en het VHT. Voor de rest staan er nog geeneens omscholingsmomenten ingepland...

Als de eenheid volledig in nieuw uniform is gestoken, mag het vanaf dan gedragen worden of wordt er een moment gekozen bv 1 januari waarop iedereen in nieuw uniform mag?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Edwinvw

• Senior gebruiker
Reactie #1083 Gepost op: 5 februari 2014, 19:37:31
Citaat van: DiNozzo link=msg=1242445 date=1391624897
Bij ons zijn er slechts enkele tientallen in omloop van de P99, vooral onder de studenten en het VHT. Voor de rest staan er nog geeneens omscholingsmomenten ingepland...

Als de eenheid volledig in nieuw uniform is gestoken, mag het vanaf dan gedragen worden of wordt er een moment gekozen bv 1 januari waarop iedereen in nieuw uniform mag?

Je mag het uniform na het passen gelijk dragen!!

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #1084 Gepost op: 5 februari 2014, 19:45:14
Citaat van: DiNozzo link=msg=1242445 date=1391624897
Bij ons zijn er slechts enkele tientallen in omloop van de P99, vooral onder de studenten en het VHT.

Klopt! Wel geteld 2 personen bij het VHT heeft een P99 omdat zij bij de ME zitten/ zaten. In AMsterdam zijn eerst de Bobo's en de ME-ers met de P99 uitgerust. En langzaam aan stromen de hielenlikkers en slijmjurken binnen. De noodhulp sluit de hekken want de kans dat je een vuurwapen achter je buro nodig hebt is vele malen groter dan op straat toch??  :'(

Wat trouwens ook zo is voor de Blackberry maar goed :-X
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #1085 Gepost op: 5 februari 2014, 20:14:27
Hebben jullie ook gezien wat we krijgen 1 paar schoenen.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #1086 Gepost op: 5 februari 2014, 20:33:39
Vind ik nog geen ramp, ik bestel zelf wel bij. Ik heb meestal toch 1 paar dat ik actief draag en een reservepaar voor als deze nat geworden zijn of beschadigd.
Moet ik nu ook met de 65 euro kledingbudget doen tot en met november? ::)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1087 Gepost op: 5 februari 2014, 20:40:43
Citaat van: DiNozzo link=msg=1242458 date=1391628819
Vind ik nog geen ramp, ik bestel zelf wel bij. Ik heb meestal toch 1 paar dat ik actief draag en een reservepaar voor als deze nat geworden zijn of beschadigd.
Moet ik nu ook met de 65 euro kledingbudget doen tot en met november? ::)
Nee tot 1 mei, Dan is het persoonlijke puntenbudget vastgesteld

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #1088 Gepost op: 5 februari 2014, 21:46:12
Citaat van: moppersmurf link=msg=1242448 date=1391625914
Klopt! Wel geteld 2 personen bij het VHT heeft een P99 omdat zij bij de ME zitten/ zaten. In AMsterdam zijn eerst de Bobo's en de ME-ers met de P99 uitgerust. En langzaam aan stromen de hielenlikkers en slijmjurken binnen. De noodhulp sluit de hekken want de kans dat je een vuurwapen achter je buro nodig hebt is vele malen groter dan op straat toch??  :'(

Wat trouwens ook zo is voor de Blackberry maar goed :-X

Niet zo mopperen, dit heeft niks te maken met 'de kans waarop je hem misschien moet gebruiken' maar is puur BVCM technisch, in veel eenheden worden eerst de ondersteunende diensten en recherche omgeschoold en dan pas het blauw. Heeft puur en alleen te maken met de overige cursussen die gedaan moeten worden en de daarbij behorende planning.

Ik weet dat jij je naam eer aan doet, maar ik krijg steeds meer het idee dat je alles aangrijpt om maar negatief te kunnen doen ookal weet je zelf dat het anders is. Wordt het niet tijd voor een carriereswitch als alles zo slecht is?
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1089 Gepost op: 5 februari 2014, 21:52:43
Citaat van: silque link=msg=1242465 date=1391633172
Niet zo mopperen, dit heeft niks te maken met 'de kans waarop je hem misschien moet gebruiken' maar is puur BVCM technisch, in veel eenheden worden eerst de ondersteunende diensten en recherche omgeschoold en dan pas het blauw. Heeft puur en alleen te maken met de overige cursussen die gedaan moeten worden en de daarbij behorende planning.

Ik weet dat jij je naam eer aan doet, maar ik krijg steeds meer het idee dat je alles aangrijpt om maar negatief te kunnen doen ookal weet je zelf dat het anders is. Wordt het niet tijd voor een carriereswitch als alles zo slecht is?

Ik ken moppersmurf heel goed. We werken samen in het zelfde team, we komen prive bij elkaar. Geloof mij als ik een collega naast me wil hebben staan als er shit is, dan is het moppertje. Ja, hij is heel kritisch. Hij uit zijn kritiek, waar de meeste het denken maar vooral niet durven te roepen. Hij roept het ook op het werk waar de chefs bij zitten, dus het is niet alleen verscholen achter een nickname.

Zo en nu weer ontopic