Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214824 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #1170 Gepost op: 7 maart 2014, 11:39:33
Gisteren gepubliceerd op de aanbestedingskalender:

Definitieve OPU winnaars:

- Polo's en broeken : Groenendijk
- Petten : Hassing
- Softshell en all-weather jacket : Sioen
- Schoenen : Haix en Meindl

Meeste was al bekend, maar ter info :)

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #1171 Gepost op: 7 maart 2014, 20:13:03
Citaat van: PatrickSP link=msg=1248581 date=1394188773
Gisteren gepubliceerd op de aanbestedingskalender:

Definitieve OPU winnaars:

- Polo's en broeken : Groenendijk
- Petten : Hassing
- Softshell en all-weather jacket : Sioen
- Schoenen : Haix en Meindl

Meeste was al bekend, maar ter info :)

Haix čn Meindl nog wel. Ben benieuwd hoe ze zitten.

Loop momenteel op een paar halfhoge, door de baas betaalde, Meindl Police Trek en die bevallen prima.

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #1172 Gepost op: 7 maart 2014, 21:37:34
Citaat van: HAVP link=msg=1248800 date=1394219583
Haix čn Meindl nog wel. Ben benieuwd hoe ze zitten.

Loop momenteel op een paar halfhoge, door de baas betaalde, Meindl Police Trek en die bevallen prima.

Ik vond de meindl's lekkerder zitten en ook mooier in aanblik maar dat zal misschien persoonlijk. Goed dat er in ieder geval een keuze is.

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geďnterreseerd
Reactie #1173 Gepost op: 17 maart 2014, 13:48:17
Hallo allemaal,

Ik vind het erg jammer dat er nog geen meer foto's worden getoond van het OPU. De definitieve samples zijn nu allang klaar, maar er wordt nog steeds niets getoond.

Volgens mijn bron, krijgt het publiek het pas te zien als de eerst OPU's geleverd worden aan de collega's van de Eenheid Limburg. Dan komen er ook een publieks acties om de herkenbaarheid van de politie te vergroten.

Dat gaat dus nog wel even duren....... Ik vind het jammer, want ik ben wel benieuwd. Ik heb de winkelsessies meegedaan, maar wil nu toch wel detail foto's/filmpjes zien

:)
"Waakzaam & Dienstbaar"

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #1174 Gepost op: 17 maart 2014, 22:54:00
Citaat van: Cop/Fireman link=msg=1251526 date=1395060497
Hallo allemaal,

Ik vind het erg jammer dat er nog geen meer foto's worden getoond van het OPU. De definitieve samples zijn nu allang klaar, maar er wordt nog steeds niets getoond.

Volgens mijn bron, krijgt het publiek het pas te zien als de eerst OPU's geleverd worden aan de collega's van de Eenheid Limburg. Dan komen er ook een publieks acties om de herkenbaarheid van de politie te vergroten.

Dat gaat dus nog wel even duren....... Ik vind het jammer, want ik ben wel benieuwd. Ik heb de winkelsessies meegedaan, maar wil nu toch wel detail foto's/filmpjes zien

:)

Helemaal mee eens.

Bryyan

• Forum gebruiker
Reactie #1175 Gepost op: 11 april 2014, 16:58:32
Vanuit interne bronnen vernomen dat de lichtingen 1421 en verder van diverse korpsen die nog gaan starten met de opleiding ook al in het nieuwe jasje komen? Anders lopen ze slechts een paar maandjes in het oude uniform, om vervolgens de mikmak weer weg te gooien..

Xa4

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #1176 Gepost op: 11 april 2014, 17:07:52
Citaat van: Bryyan link=msg=1257655 date=1397228312
Vanuit interne bronnen vernomen dat de lichtingen 1421 en verder van diverse korpsen die nog gaan starten met de opleiding ook al in het nieuwe jasje komen? Anders lopen ze slechts een paar maandjes in het oude uniform, om vervolgens de mikmak weer weg te gooien..

Ik ga in mei beginnen, volgende week de kleding halen, maar op mijn lijstje staan alleen maar "oude" uniform kleding stukken volgens mij. Staat trouwens helemaal geen jas op?!  :)

Joost

• Forum gebruiker
  • inzetcoördinator bij het BMTN
    • BMTN
Reactie #1177 Gepost op: 11 april 2014, 17:23:10
In Arnhem zijn gisteren foto's gemaakt van het nieuwe uniform, er liepen een aantal mooie dames in het uniform.
BMW Motorbegeleidingsteam Nederland, voor verkeersbegeleiding van al uw evenementen!

Zevenaar112

• Forum gebruiker
Reactie #1178 Gepost op: 11 april 2014, 17:45:50
Citaat van: Joost link=msg=1257658 date=1397229790
In Arnhem zijn gisteren foto's gemaakt van het nieuwe uniform, er liepen een aantal mooie dames in het uniform.

Klopt, ik heb ze gister zien staan voor centraal station en bij willemsplein.

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #1179 Gepost op: 11 april 2014, 18:40:56
Er zijn op intranet foto's verschenen van....... proeven met het nieuwe bike uniform. :)