Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214803 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #1240 Gepost op: 11 mei 2014, 21:31:17
mijn idee inderdaad; eerste eenheid gaat over pak 'm beet 2-3 weken uitrollen, ik had verwacht dat campagne misschien al per 1 mei zou beginnen. Helaas  :-\

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1241 Gepost op: 11 mei 2014, 21:38:22
Citaat van: PatrickSP link=msg=1266616 date=1399836677
mijn idee inderdaad; eerste eenheid gaat over pak 'm beet 2-3 weken uitrollen, ik had verwacht dat campagne misschien al per 1 mei zou beginnen. Helaas  :-\

Ja idd ik krijg 12 juni voor het begin van mijn middagdienst het nieuwe uniform. Ben ook wel benieuwd naar foto's enz. Wel had een collega een paar dagen geleden tijdens de opnames van flikken Maastricht een aantal foto's gemaakt van het nieuwe uniform. Helaas had hij deze gemaakt met een Blackberry van de baas dus de kwaliteit was niet geweldig...

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #1242 Gepost op: 11 mei 2014, 22:31:14
Citaat van: Maddog30 link=msg=1266617 date=1399837102
Ja idd ik krijg 12 juni voor het begin van mijn middagdienst het nieuwe uniform. Ben ook wel benieuwd naar foto's enz. Wel had een collega een paar dagen geleden tijdens de opnames van flikken Maastricht een aantal foto's gemaakt van het nieuwe uniform. Helaas had hij deze gemaakt met een Blackberry van de baas dus de kwaliteit was niet geweldig...

Ook niet een beetje gelukt?  :-\

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1243 Gepost op: 11 mei 2014, 22:38:30
Citaat van: AureliusM link=msg=1266643 date=1399840274
Ook niet een beetje gelukt?  :-\

Jawel er was wel iets geels en blauws op de foto te zien maar omdat ze niet op de set konden en dus moesten inzoomen met de Blackberry is het eigenlijk totaal niet goed te zien.

Heeft ook geen nut om die foto te posten... Maar er zijn bij ons in Maastricht al meerdere openbare opnames gemaakt voor flikken waarbij veel passerende burgers het uniform al gezien hebben. Had daarom ook al verwacht dat er iets in de media zou komen...

Dion

• Senior gebruiker
Reactie #1244 Gepost op: 12 mei 2014, 09:51:41
Ik zie het ook wel gebeuren dat de campagne ergens in augustus start ofzo  ::)

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #1245 Gepost op: 12 mei 2014, 10:02:02
Of gelijkertijd met het feestelijk uitreiken van het eerste nieuwe uniform misschien? Meteen een mooi persmoment, je hebt alle aandacht in 1 keer en met gemiddelde attentiespanne tegenwoordig, moet je vooral niet te ver van te voren veranderingen gaan aankondigen, dan is het grootste gedeelte alweer vergeten dat er wat gaat veranderen, voordat er ook echt wat veranderd is  >:D

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #1246 Gepost op: 13 mei 2014, 21:21:47
Ik snap er ook niks van..... Volgende week krijgen de eerste collega's hun nieuwe uniformen. En de campagne voor t publiek is nog steeds niet gestart. Maar ook de collega's hebben nog steeds geen officiële foto's gezien.

Jammer hoor!
"Waakzaam & Dienstbaar"

Panter

• Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
Reactie #1247 Gepost op: 13 mei 2014, 21:31:40
Citaat van: Maddog30 link=msg=1266617 date=1399837102

Dit verrast mij wel..
Voor de opnames van Flikken Maastricht zijn al wel nieuwe uniformen uitgegeven? Briljante zet in mijn ogen.
Gemiddeld kijken er 1,8 miljoen mensen naar een aflevering. Als je dus tegelijkertijd met de start van de campagne een uitzending van Flikken Maastricht heb waarbij de acteurs de nieuwe uniforms krijgen bereik je echt een grote groep Nederlanders.

Stiekem denk ik dat er juist een erg goed voorbereide campagne aan zit te komen, die juist op het laatste moment start om ineens heel Nederland te overvallen i.p.v. mondjesmaat Twitter foto's.

Defender

• Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
Reactie #1248 Gepost op: 13 mei 2014, 21:41:21
Citaat van: Panter link=msg=1267204 date=1400009500
Dit verrast mij wel..
Voor de opnames van Flikken Maastricht zijn al wel nieuwe uniformen uitgegeven? Briljante zet in mijn ogen.
Gemiddeld kijken er 1,8 miljoen mensen naar een aflevering. Als je dus tegelijkertijd met de start van de campagne een uitzending van Flikken Maastricht heb waarbij de acteurs de nieuwe uniforms krijgen bereik je echt een grote groep Nederlanders.

Stiekem denk ik dat er juist een erg goed voorbereide campagne aan zit te komen, die juist op het laatste moment start om ineens heel Nederland te overvallen i.p.v. mondjesmaat Twitter foto's.

Dat zou idd een uitstekende actie zijn als dit zo is bedacht.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #1249 Gepost op: 14 mei 2014, 07:53:13
Volgens mij is het lopende seizoen al opgenomen, dus zie je de nieuwe pakken pas bij een volgend seizoen.