Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214734 keer)

0 gebruikers (en 17 gasten bekijken dit topic.

Cop/Fireman

• Generalist GGP; tevens Biker en taakaccenthouder C2000
  • Forum gebruiker
  • Hoofdagent en overige HV diensten geïnterreseerd
Reactie #1360 Gepost op: 3 juni 2014, 21:03:50
Citaat van: Cop/Fireman link=msg=1272601 date=1401804303
Nog 3 dagen en dan gaat het gebeuren (eindelijk)....... :D 8)  8) 098uo

Ik bedoel de presentatie!! Mijn Eenheid gaat pas in september over, jammer genoeg
"Waakzaam & Dienstbaar"

Grumpy91

• Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #1361 Gepost op: 3 juni 2014, 22:39:25
Zodra hier in huis diegene het nieuwe uniform heeft (of er op straat zie lopen ermee) dan zal ik kijken om er foto's van te maken en ze plaatsen! Ik ben ook erg nieuwsgierig na het definitieve uniform!
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

RobbieD

• Agent
  • Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #1362 Gepost op: 4 juni 2014, 10:09:24
Ik kwam nog wel wat foto's tegen op Google afbeeldingen die ik nog niet eerder gezien had. Zijn volgens mij wel dezelfde "acteurs" zoals in eerder verschenen foto's.
Hier een voorbeeld.

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #1363 Gepost op: 4 juni 2014, 10:12:48
Klopt het dat ze het shirt/polo in de broek hebben?

Zo ja: ik ben bang dat dit niet uitziet bij een agent die niet zo mooi slank is....... Netzoals dat ik de shirts best strak vind zitten op de foto's.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #1364 Gepost op: 4 juni 2014, 10:18:15
Dat zal er ook niet uitzien xD Maar dat is met het overhemd eigenlijk nu ook al. En wat nu nog zichtbaarder word is dat je het vest er nu overheen doet.

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #1365 Gepost op: 4 juni 2014, 10:27:19
Als ik dan even na mijn vader kijkt gaat in uniform nog best wel (hij is netzoals mij niet de slankste). Gelukkig hebben ze al geen stropdas meer om want dan is het wel echt verschrikkelijk. Ik ben benieuwd hoe dit dus uit gaat zijn bij de minder slanke agenten.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #1366 Gepost op: 4 juni 2014, 10:54:10
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1272990 date=1401869568
Klopt het dat ze het shirt/polo in de broek hebben?

Lijkt me wel, de koppel moet op de klitteband riem komen en dat gaat niet als het shirt over de broek hangt.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #1367 Gepost op: 4 juni 2014, 11:23:15
Citaat van: silque link=msg=1273007 date=1401872050
Lijkt me wel, de koppel moet op de klitteband riem komen en dat gaat niet als het shirt over de broek hangt.

Buiten het feit dat het er niet uit zou zien als de polo's over de broek zouden worden gedragen. Zeker zoals jij aangeeft icm de koppel en het nieuwe vest.
Daarbuiten zouden bij sommige dan ook nog eens het shirt onder de jas uithangen.

Grumpy91

• Senior gebruiker
Reactie #1368 Gepost op: 4 juni 2014, 11:35:23
Ik vraag me af hoe dit dan uit gaat zijn bij de mensen die minder slank zijn....... Uniform was meestal nog wel te doen, zag er nog uit. Ik ben benieuwd!

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1369 Gepost op: 4 juni 2014, 11:39:07
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1273014 date=1401874523
Ik vraag me af hoe dit dan uit gaat zijn bij de mensen die minder slank zijn....... Uniform was meestal nog wel te doen, zag er nog uit. Ik ben benieuwd!
Zwart kleed over het algemeen toch iets meer af dan wit. Plus heb ik het idee dat de polo toch iets meer flexibel is dan het overhemd. Natuurlijk is het ook van de drager afhankelijk hoe erg hij/zij de polo in de broek stopt.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v