Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214677 keer)

0 gebruikers (en 19 gasten bekijken dit topic.

BrigB

• Brigadier
  • Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #1500 Gepost op: 7 juni 2014, 13:22:06
Citaat van: PietjePuk link=msg=1273925 date=1402139619
Heb je die vandaag gekregen?
Ja, vandaag in de bus ! Dit was de enige foto in het blad overigens...

Senior GGP

• Senior GGP
  • Forum gebruiker
  • Back the Blue
Reactie #1501 Gepost op: 7 juni 2014, 13:29:41
Er stonden ook leuke weetjes in over het nieuwe uniform.

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #1502 Gepost op: 7 juni 2014, 13:47:31
Kijk eens aan! Ziet er, zover ik kan zien, erg goed uit die windstopper!

Ik heb de 24/7 nog niet mogen ontvangen helaas.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1503 Gepost op: 7 juni 2014, 13:52:02
Ben nog altijd benieuwd naar het dragen van het nieuwe uniform tijdens balie/intake diensten. Krijg namelijk volgende week het nieuwe uniform en we moeten dan ook het oude afstorten in een speciale container.

Was dan ook van plan om 1 pantalon en 1 hemd met lange mouwen te bewaren voor de officiële gelegenheden en meer niet. Maar als je het oude uniform aan de balie en tijdens intake moet gaan dragen heb je alweer meer hemden nodig  :-\

knarf1990

• Team Verkeer
  • Forum gebruiker
Reactie #1504 Gepost op: 7 juni 2014, 14:01:26
Maddog30 dit is nu de derde keer dat je er over begint..
--Niets is wat het lijkt--

Maddog30

• Forum gebruiker
Reactie #1505 Gepost op: 7 juni 2014, 14:10:18
Ja dat kan kloppen komt ook omdat ik alles netjes en duidelijk gecommuniceerd vind maar dat over het draagvoorschrift niets geroepen wordt. En omdat ik van collega's op de werkvloer complete discussies hierover hoor....

Paar dagen geleden was er ook een felle discussie juist over dit punt tussen een chef en een medewerker...
Dus vandaar...

Maar we wachten maar eens af wat het gaat geven...

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #1506 Gepost op: 7 juni 2014, 14:25:35
Citaat van: Maddog30 link=msg=1273947 date=1402143018
Ja dat kan kloppen komt ook omdat ik alles netjes en duidelijk gecommuniceerd vind maar dat over het draagvoorschrift niets geroepen wordt. En omdat ik van collega's op de werkvloer complete discussies hierover hoor....

Paar dagen geleden was er ook een felle discussie juist over dit punt tussen een chef en een medewerker...
Dus vandaar...

Maar we wachten maar eens af wat het gaat geven...

Ontspan, het nieuwe draagvoorschrift verschijnt vanzelf.

Overigens word ik wel moe van de, voorspelbare, discussie over 'gezag' en 'militairistisch' en bijbehorende oude poep verhalen over hoe vroeger agenten beter waren en steviger waren. Allemaal onzin. De politie in het algemeen heeft gezag ingeleverd door de manier waarop de maatschappij en de politiek en rechterlijke macht de politie toetst en be(ver)oordeelt. Dienders zelf willen echt wel.

Dat geneuzel over stoer, of niet stoer. Het is gewoon praktisch. Of het mooi is mag iedereen voor zichzelf bepalen maar als ik op een site lees dat het lijkt op het Spaanse uniform maar dat ons uniform iets 'eigens' mist dan breekt mijn klomp. Het is volledig ontwikkeld voor en door de NL politie en echt geen goedkope rommel. Voor degenen die het niet geloven kunnen we misschien een Spaans exemplaar bestellen om in te lopen.
Het nieuwe uniform is gewoon net nieuw, het moet een vertrouwd beeld worden wat gewoon een kwestie van tijd is.

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #1507 Gepost op: 7 juni 2014, 14:35:22
Reinier....

Amen !  O0
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

jss179

• VAP-AT
  • Forum gebruiker
Reactie #1508 Gepost op: 7 juni 2014, 14:36:36
Zijn altijd wel mensen die gaan zeiken, zeker als het over de politie gaat. Gewoon negeren en genieten van jullie nieuwe, praktische uniformen O0

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #1509 Gepost op: 7 juni 2014, 14:42:40
Over welk "gezeik" heb je het? Ik zie hier geen opmerkingen die aan dergelijke terminologie voldoen!
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.