Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214285 keer)

0 gebruikers (en 23 gasten bekijken dit topic.

Hendriksje

• Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #2070 Gepost op: 10 juli 2014, 20:41:14
Gister het mailtje mogen ontvangen, ik ben op 1 september aan de beurt. Vraagje van mijn zijde (wellicht al ergens beantwoord), moet het oude uniform direct worden ingeleverd? Verder las ik ergens dat je eerst het oude vest dient in te leveren, alvorens je het nieuwe vest mee krijg. Klopt dit? Zo ja, krijg je hem dan direct mee?

Wessel1

• Aspirant Eenheid Midden Nederland
  • Forum gebruiker
Reactie #2071 Gepost op: 10 juli 2014, 21:08:38
Zover ik meekreeg. Hou jij je oude uniform. Alleen je nieuwe vest word pas uitgeleverd op het moment dat jij je oude inlevert. ( correct me if im wrong)

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2072 Gepost op: 10 juli 2014, 21:18:48
Citaat van: Hendriksje link=msg=1282951 date=1405017674
Gister het mailtje mogen ontvangen, ik ben op 1 september aan de beurt. Vraagje van mijn zijde (wellicht al ergens beantwoord), moet het oude uniform direct worden ingeleverd? Verder las ik ergens dat je eerst het oude vest dient in te leveren, alvorens je het nieuwe vest mee krijg. Klopt dit? Zo ja, krijg je hem dan direct mee?

Krijg nou tieten, ga jij hem eerder krijgen dan ik????
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Hendriksje

• Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #2073 Gepost op: 10 juli 2014, 21:20:05
Citaat van: silque link=msg=1282961 date=1405019928
Krijg nou tieten, ga jij hem eerder krijgen dan ik????

Ik stond er ook van te kijken, alle studenten aan ons bureau zijn als eerste aan de beurt. De rest volgt 2 á 3 dagen later ;)

Pepernoot

• Forum gebruiker
Reactie #2074 Gepost op: 10 juli 2014, 21:49:49
4 september voor mij O0, schiet al op dus. En ook snel vergeleken met de eenheid.

Edwinvw

• Senior gebruiker
Reactie #2075 Gepost op: 10 juli 2014, 22:41:37
Voor mij ook 1 september!!  ;D en nee, ben geen student meer.

Venture

• Eenheid AD
  • Senior gebruiker
Reactie #2076 Gepost op: 10 juli 2014, 23:39:03
Wel mooi dat er dus nog steeds volgens t schema gewerkt wordt!

MartinJ

• daco/opco, lid vakredactie BLAUW, kerninstr. C2000/Portogewoon/MEOS, schipper, embleemverzamelaar
  • Forum gebruiker
  • EPP-schutter
    • Police Patch Collection
Reactie #2077 Gepost op: 11 juli 2014, 09:37:42
Wat lever je in?
Je levert zoveel mogelijk van je huidige uniform in. Alles wat je niet meer gaat dragen. Bewaar de meest knappe broek, één of twee overhemden, een stropdas en de pet. Dat blijft immers deel van het geklede tenue. Een paar lage schoenen hoort daar ook bij, maar niet iedereen heeft die nog. De nieuwe schoenen passen m.i. niet bij het geklede tenue. Ook het VHV moet je inleveren.

Wat krijg je mee?
In principe krijg je het hele pakket mee. Maar op sommige locaties is onvoldoende opslagruimte om voor iedereen die op een bepaalde dag is uitgenodigd het volledige pakket mee te nemen. In dat geval krijg je mee wat de je komende nodig hebt en wordt de rest op het bureau afgeleverd. Het VHV krijg je alleen mee als je het oude inlevert.

Ik heb al eerder geschreven dat de uitlevering momenteel de grootste logistiek uitdaging is. Enerzijds door de vraag of de fabrikanten tijdig en volgens de afsgesproken kwaliteit leveren. Daar zijn goede afspraken over gemaakt en er is continue controle op. Anderzijds zijn er de uitgifte locaties. De wens is om dat zo dicht mogelijk bij de werkplek te organiseren. Maar dan moet je dus wel voldoende opslagruimte hebben. Bedenk daarbij wel even hoe groot een compleet pakket in omvang is. (1 cap, 8 polo's, 4 broeken, een softshell, een AWJ, een paar schoenen, het VHV met 3 hoezen)

Er is natuurlijk na de recessie overal wel een loods te huren, zeker na de recesie, maar dat kost overheidsgeld. Dan mogen we waarschijnlijk met zijn alleen ook iets meer belasting betalen en volgens mij wil niemand dat.

Gooi geen kleding weg via alternatieve circuits. Een deel van het OPU wordt betaald uit de opbrengsten van recycling. Maar wat belangrijkers is dat anders de kans bestaat dat er misbruik gemaakt wordt van "vernietigde kleding". Stel je voor dat er ergens een paar overvallers oude kleding gebruiken, gepakt wordt en dat dan jouw dienstnummer op het labeltje staat.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.

Enforcer

• Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Agent, noodhulp
Reactie #2078 Gepost op: 11 juli 2014, 15:37:44
Citaat van: Edwinvw link=msg=1282982 date=1405024897
Voor mij ook 1 september!!  ;D en nee, ben geen student meer.

Hebben jullie bericht gehad van je eenheid of van vtspn?

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #2079 Gepost op: 11 juli 2014, 15:39:37
vtspn bestaat niet meer.