Blijf het echt heel jammer vinden dat ze een jas bedacht hebben die je onder het vest moet dragen! Ik heb weinig een jas aan, maar mis nu wel een softshell jas voor in de nacht of bij winderig weer. En dan krijgen we er 1 en dan moet ie onder het vest. Ik heb een jas alleen buiten (waar die voor bedoeld is) aan en niet binnen. Zo ik heb even mijn beklaag gedaan
Ja dit is echt gezanik op niks af. De softshell kan inderdaad gezien worden als een trui of als en dun jasje. Dat er een enorm behoefte was aan zo'n kledingstuk is de laatste tijd wel gebleken. Er zijn ongeveer 4000 motorrijders en er zijn meer dan 20.000 softshells afgenomen. Je hoeft het ding niet te dragen je kan ook kiezen om AWJ jack te dragen, al of niet met voering, over je polo en je VHV. Er is niets vastgelegd over wat je moet dragen alleen als je de softshell draagt , dan draag je die onder je VHV.
Je kan ook ontslag nemen, dan mag je dragen wat je wilt. Wacht in ieder geval af met oordelen tot je het complete pakket hebt.