Mee eens hoor maar ik heb allang de illusie niet meer dat me dat lukt. M'n dieselauto wordt al vanaf de rand van de wijk gehoord, onopvallend lopen val ik alsnog op door mijn 'politiële houding', het uniform kom je niet omheen, ook niet om het gerammel van m'n koppel, m'n lompe schoeisel, m'n portofoon die oplicht, etc etc. Ik heb voor mijzelf iig de illusie dat ik echt nooit onopvallend kan zijn. Maar nogmaals, ik snap wel wat je bedoeld.
Precies, die bus hoor je al van ver aan komen, ik denk het niet de prio heeft gehad om ons niet op te laten vallen maar juist wel in geval van openbare orde.
Ook ik begrijp dat het lekker zou zijn om in de nacht af en toe eens niet op te vallen maar helaas dat moeten we dan maar aan andere diensten overlaten!!
Windstopper ziet er goed uit!! Puur nieuwsgierig, folder over het nieuwe uniform?
Dan nog iets over de draagvoorschriften en de handhaving ervan. Ik had het er met een chef over die mij vertelde dat hij er nog niets over had gehoord en dat hij er ook vanuit ging dat hij pas geïnformeerd zou worden bij het passen van de kleding. Hij had dit graag anders gezien en had het prettig gevonden als hij de info al had gehad.
De draagschriften lijkt mij info die al via mail, folder of intranet openbaar gemaakt kunnen worden voor elke eenheid. Zo kunnen chefs zich al op voorbereiden dat er duidelijke draagvoorschriften zijn opgesteld .