Ook ik heb nog geen vest en jassen.
Heb het nieuwe uniform 2 oktober opgehaald en draag het vanaf c.a. 11 oktober, omdat mijn hele team nu aangekleed is en ik anders de enige zou zijn tijdens o.a. Horeca in het oude uniform.
Ik ben de enige nog zonder jassen. Bij ons wordt het momenteel alsvolgt gedragen:
- Bij geen nieuw VHV = oude VHV onder polo. Ervaring leert dat dit bij de korte mouw prima gaat, lange mouw daarentegen is echt niet te doen in mijn geval. Zit veel te strak en je kunt nauwelijks bewegen, omdat het onder je armen ontzettend gaat knellen ter hoogte van de oksel. Draag ik de polo met lange mouw, dan gaat mijn oude VHV daar dus overheen. Klopt, ziet er werkelijk niet uit. Je kunt dan dus ook echt niet naar buiten zonder jas.
- geen jassen = er kan niet gezegd worden wanneer de jassen worden geleverd. Momenteel leen ik zowel de softshell als het all weather jacket van een collega die het uniform pas in maart weer gaat dragen. Echter, als je de meegeleverde documentatie (die ik dan wel uitgebreid doorgenomen heb) er op na slaat, dan staat hier duidelijk in dat je je uniform en uniformstukken niet mag uitlenen. Gevalletje overmacht lijkt me.