Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1213866 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Cabo

• Senior gebruiker
Reactie #2730 Gepost op: 28 oktober 2014, 14:54:39
Citaat van: tcf link=msg=1304938 date=1414491233
Volgens geruchten gaan sommige collega's van de eenheid Rotterdam/Den Haag/, die geen vest hebben gekregen deze pas in Februari 2015 krijgen :-X

De winkelmanager zei gister bij de verstrekking heel wat anders...

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2731 Gepost op: 28 oktober 2014, 19:08:00
Citaat van: tcf link=msg=1304938 date=1414491233
Volgens geruchten gaan sommige collega's van de eenheid Rotterdam/Den Haag/, die geen vest hebben gekregen deze pas in Februari 2015 krijgen :-X

Hou het maar bij een gerucht, collega uit Rotterdam waarvan zn vest niet op voorraad was tijdens de reguliere uitlevering heeft hem vandaag alsnog kunnen ophalen. Overigens heb ik de eerste scheuren in de gele banen ontdekt bij de polo's! Collega heeft de twijfelachtige eer.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #2732 Gepost op: 28 oktober 2014, 23:23:50
Citaat van: silque link=msg=1305023 date=1414519680
Overigens heb ik de eerste scheuren in de gele banen ontdekt bij de polo's! Collega heeft de twijfelachtige eer.

Wast hij met zoutzuur en daarna in de droger?

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2733 Gepost op: 29 oktober 2014, 12:10:46
Conform het wasvoorschrift, hij denkt zelf dat het komt omdat het te 'strak' zit. Is ook precies bij de oksels.

Tony-cc

• Forum gebruiker
Reactie #2734 Gepost op: 29 oktober 2014, 12:41:34
Dat probleem herken ik van vorige werkgever.
Daar hadden wij ook kleding met zowel opgedrukte, als opgenaaide reflector banen. Probleem was hier dat de stof van de kleding elastisch was en dus meegaf. De 'reflector-banen' waren dat echter niet.
Zat de kleding nu iets te strak dan gaf de stof dus mee maar die banen werden uitgetrokken waardoor bij erop gedrukte banen haarscheuren ontstonden en bij de erop genaaide banen deze echt begonnen te scheuren. Volgens de leverancier met wie ik destijds uitgebreid contact hierover had was het niet mogelijk om die erop genaaide reflectie-banen ook elastisch te maken (had met reflecterend materiaal te maken).
Voldoende ruim zittende kleding voorkwam dat probleem, echter zag dat dan wel weer niet echt uit !  :-\
"In canibus confidimus"  -  "In dogs we trust"  Alle bijdragen door mij geplaatst op dit forum zijn op persoonlijke titel...

tcf

• Senior gebruiker
Reactie #2735 Gepost op: 31 oktober 2014, 09:45:54
Citaat van: silque link=msg=1305023 date=1414519680
Hou het maar bij een gerucht, collega uit Rotterdam waarvan zn vest niet op voorraad was tijdens de reguliere uitlevering heeft hem vandaag alsnog kunnen ophalen. Overigens heb ik de eerste scheuren in de gele banen ontdekt bij de polo's! Collega heeft de twijfelachtige eer.
Ik heb het dan over maat S en ik werk zelf ook in de eenheid Rotterdam. Ik heb mijn vest ook nog steeds niet en vandaag zelfs een mail uit Apeldoorn voorbij zien komen dat het inderdaad februari 2015 wordt   :-\

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #2736 Gepost op: 31 oktober 2014, 11:46:05
Bijzonder, wat voor maat S heb je? Je hebt S lang/kort/medium
Ik wacht ook nog steeds op mn vest maat S.... maar niets gehoord over februari.

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #2737 Gepost op: 31 oktober 2014, 14:54:03
Citaat van: tcf link=msg=1305389 date=1414745154
Ik heb het dan over maat S en ik werk zelf ook in de eenheid Rotterdam. Ik heb mijn vest ook nog steeds niet en vandaag zelfs een mail uit Apeldoorn voorbij zien komen dat het inderdaad februari 2015 wordt   :-\
Twee collega's hebben deze week hun vest gekregen. Ik weet ook nog niets maar heb dus nog goede hoop! Ik heb maat M lang geloof ik.

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #2738 Gepost op: 31 oktober 2014, 15:39:00
Ben 1 december aan de beurt.  998765

Nu vroeg ik mij af waarom er niet meer gewerkt wordt met kleuren. Denk aan een groene strook op de polo, softshell, jas, voor de OvD-P. Beetje in de stijl van de brandweer.

Hier herken je direct de commandant(en).

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #2739 Gepost op: 31 oktober 2014, 15:53:21
Dan zouden de Ovd's een andere polo aan moeten trekken in de situatie waarin zij Ovd zijn. In mijn ogen zonde van het geld, een hesje doet het werk. Bij de brandweer ben je gewoon bevelvoerder, of je bent het niet.

Ter info; ik werk in Brabant en bij ons zijn de teamchefs en netwerkers eens in de zoveel tijd OVD. Betreft dus een nevenfunctie.