Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214108 keer)

0 gebruikers (en 21 gasten bekijken dit topic.

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #3010 Gepost op: 11 december 2014, 18:19:40
Citaat van: attatae link=msg=1313693 date=1418310192
Morgen toch maar naar Alkmaar om Polo korte mouwen te ruilen (eenheid amsterdam). Eentje aangedaan, zelfde maat op het label als de lange mouwen, maar hij zit als 3 maten kleiner.

Balen dat lange mouwen al uit de verpakking zijn geweest, merk nu dat het onder de oksels niet comfortabel strak zit.

Ik moet btw pakbon meenemen, maar bij mijn weten moest ik deze ondertekenen en is deze ingenomen bij de check op het einde...

Kan je ze in de verpakking nog ruilen? Ik heb hetzelfde, draag de lange mouwen gewoon niet omdat de oksels worden afgekneld en extra transpireer.
Heb er geloof ik nog 2 in de verpakking. Loop nu gewoon áltijd in korte mouwen.

attatae

• Generalist GGP
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #3011 Gepost op: 11 december 2014, 18:34:23
Citaat van: Meneer link=msg=1313723 date=1418318380
Kan je ze in de verpakking nog ruilen? Ik heb hetzelfde, draag de lange mouwen gewoon niet omdat de oksels worden afgekneld en extra transpireer.
Heb er geloof ik nog 2 in de verpakking. Loop nu gewoon áltijd in korte mouwen.

Ik heb precies hetzelfde. Nu wordt er vanuit Alkmaar uitgerold en daar kan je, wanneer in verpakking, nog ruilen. Zie pm

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #3012 Gepost op: 12 december 2014, 02:01:32
Hoorde dat de mensen van FO ook het nieuwe uniform krijgen. Zonder extra aanduiding trouwens. Vreemd. Men draagt bij ons namelijk geen wapens e.d.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3013 Gepost op: 12 december 2014, 10:49:25
Citaat van: Bernt link=msg=1313637 date=1418298597
Bedankt!,

Maar ze rijden ook wel is meldingen. Laatst nog prio 1 naar een woningbrand in Vlijmen.

Zou ik me niet te druk om maken, de burger maakt het weinig uit of ze geholpen worden door iemand met een stropdas of polo.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

YNPD

• Agent
  • Forum gebruiker
Reactie #3014 Gepost op: 12 december 2014, 16:15:48
Wil nog even een compliment maken voor het enthousiasme van de winkelcollega's op locatie Alkmaar. Wat een vrolijkheid en enthousiasme daar zeg. Ik heb geen veiligheidsvest gekregen en ook geen winterbroeken, voor de rest alles binnen.

Een andere collega had het slechter, die kreeg alleen de pet mee  ;D

Golf-10

• Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
Reactie #3015 Gepost op: 12 december 2014, 18:37:57
Er gaan geruchten dat er ook centralisten een nieuw uniform krijgen terwijl men (met alle respect) alleen achter de tafel zit. En dan bedoel ik niet de collega's die gedeeltelijk op straat werken en het andere deel centralist zijn. Is hier iets van bekend of is dit een broodje aap?

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #3016 Gepost op: 12 december 2014, 18:49:10
Ik begreep van een collega op de meldkamer dat ze op de meldkamer gewoon in het oude pak werken. De 50/50 medewerkers hebben in ieder geval het nieuwe uniform gekregen voor op straat. Op de meldkamer dragen ze het oude pak.

Hoe het voor de voltijd medewerkers zit weet ik niet.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.

0501

• Dienst Infra | Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #3017 Gepost op: 12 december 2014, 19:52:27
Citaat van: Bernt link=msg=1313570 date=1418254642
Hoe zit het eigenlijk met de VOA? In eenheid ZWB hebben ze het nieuwe uniform en in de regio OB niet..

Citaat van: Matth link=msg=1313623 date=1418294826
Komt omdat ze bij ons (ob) onder fto vallen.

VOA gaat in het hele land onder F(T)O vallen. In Amsterdam hebben de mensen van VOA gehoord dat zij als allerlaatste het uniform gaan krijgen, waarschijnlijk volgend jaar april.
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

ReinierNH

• Hoofdagent, motorrijder, ME-lid
  • Forum gebruiker
  • Noodhulp
Reactie #3018 Gepost op: 12 december 2014, 23:03:44
Citaat van: YNPD link=msg=1313883 date=1418397348
Wil nog even een compliment maken voor het enthousiasme van de winkelcollega's op locatie Alkmaar. Wat een vrolijkheid en enthousiasme daar zeg. Ik heb geen veiligheidsvest gekregen en ook geen winterbroeken, voor de rest alles binnen.

Een andere collega had het slechter, die kreeg alleen de pet mee  ;D

Ik heb nog helemaal niemand gehoord die in Alkmaar alles mee kreeg. Slechts een enkeling krijgt daarbij een vest. Natuurlijk kan niemand daar iets aan doen maar het is wel jammer.
Zelf mag ik dinsdag naar Alkmaar, ik ben benieuwd!

Robbinww

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #3019 Gepost op: 13 december 2014, 00:45:36
Ook ik ben deze week in Alkmaar geholpen. Inderdaad super enthousiaste medewerkers van het POPU-Team! Ik krijg nog nageleverd: Pet, All weather jacket, veiligheidsvest en 1 winterbroek.

Ook ik kreeg te horen dat voor het veiligheidsvest 1-1,5 maand levertijd geldt en voor het all weather jacket en de cap ongeveer 2 weken.