Hier ook andere ervaringen....
Het water valt er op en loopt er af.
Voor de mensen die klachten hebben over de broek, ook (zelf) gewassen en daarna de buitenkant gestreken? Dit maakt de broek (volgens de folder) weer waterafstotend.
Ik zei nog nadrukkelijk: niet gewassen! Zo bij de/het/een vtspn vandaan, niet eens in de buurt gekomen van mijn Bosch.
Ik kan mij trouwens herinneren dat ik ergens in een grijsverleden in zo'n klote schuttersputje heb gezeten, in zo'n groen pakje. Iets met soldaatje spelen. 20 jaar terug hadden we bij defensie beter materiaal! HOU NOU OP! Wederom is het troep!
Nog ff en ik kijk er niet eens meer van op als er een vlaggetje uit mijn klapperpistool komt. PANG PANG!
er is altijd wel iets om te zeuren.
Als je een Prio 1 hebt ga je ook niet eerst je regenbroek aantrekken.
Dit is geen zeuren meer. Gewoon ordinair afbranden tot op het draadje. AS maken we ervan. Bagger! Troep! Maar voor de politie best aardig
Daarom kost mijn privé motorpak ook 400 euro en die van de dienst 3x zoveel. Gelukkig lekt die van mij na jaren gebruik nog steeds niet en die van de dienst na het eerste gebruik wel.
Daarom maakt mijn HTC helm meer herrie dan die BMW van de dienst
Daarom zitten mijn prive oordoppen beter dan die van de dienst
Daarom draagt iedereen zijn eigen handschoenen ipv die o-zo-draag/schietvriendelijke-lederen-dingen van dienstwegen verstrekt
Daarom droeg iedereen eigen schoenen ipv die van dienstwegen verstrekte klompen
Daarom ....
Moet ik door gaan?
Nee we zijn best professioneel. Qua personeel zeker want we proberen er altijd het beste van te maken. Maar qua opleiding, materieel en uitrusting is het bagger.