Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214326 keer)

0 gebruikers (en 22 gasten bekijken dit topic.

tcf

• Senior gebruiker
Reactie #3300 Gepost op: 17 februari 2015, 21:57:40
Ik heb het al eerder gezegd: het heeft helemaal niets te maken met wassen, drogen of (on)voorzichtigheid. Het ligt gewoon aan de lichting van de shirts en leverancier. Kijk maar eens naar het kleurverschil. Ik kreeg: twee shirts korte mouw met echt felgele en twee shirts korte mouw met veel doffere kleur geel. Tevens 4 met lange mouw/felgeel. Die met doffe strepen  zitten ook iets strakker terwijl ze allemaal exact dezelfde maat zijn. Deze shirts beide 1x aangehad en direct al gescheurd. Bij de 'felgekleurde' nog helemaal nergens last van.

CopVR3

• Senior gebruiker
Reactie #3301 Gepost op: 17 februari 2015, 22:07:06
Ik heb het al eerder gezegd: het heeft helemaal niets te maken met wassen, drogen of (on)voorzichtigheid. Het ligt gewoon aan de lichting van de shirts en leverancier. Kijk maar eens naar het kleurverschil. Ik kreeg: twee shirts korte mouw met echt felgele en twee shirts korte mouw met veel doffere kleur geel. Tevens 4 met lange mouw/felgeel. Die met doffe strepen  zitten ook iets strakker terwijl ze allemaal exact dezelfde maat zijn. Deze shirts beide 1x aangehad en direct al gescheurd. Bij de 'felgekleurde' nog helemaal nergens last van.
Of je bent heel gespierd enzo... ;)

tcf

• Senior gebruiker
Reactie #3302 Gepost op: 17 februari 2015, 22:35:47
Citaat van: CopVR3 link=msg=1331463 date=1424207226
Of je bent heel gespierd enzo... ;)
Haha dat valt wel mee, heb hetzelfde ook al bij collega's gezien van zeg maar alle soorten omvang  ^-^

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3303 Gepost op: 17 februari 2015, 23:59:49
er schijnt nogal een verschil te zitten tussen de ene partij kleding en de andere partij (cynisch: wat verwacht je anders bij een aanbesteding van de NaPo?)
Gelukkig kreeg ik vorige week al te horen dat ik het shirt dat ik droeg terug moest sturen want het was niet goed en dat schijnt ergens op de rug zichtbaar te zijn (sorry ik nam de kritiek op dat moment niet serieus). Maar achteraf best leuk want dan heb ik geen shirts meer, dus wat dan??? Lekker die warme trui aantrekken??

Hoe kan het toch dat we in een glazen kooi leven maar dat alles dat afkomstig is van de/het/een VTSPN (en ja ik hou stug vol!) verdomd is te mislukken??? Helaas.....

Gelukkig anno 02-2015 heb ik nog steeds geen veiligheidsvest en nu ook geen shirts meer. Cool! Best lekker in zo'n eigen betaald onderhemd met een windjack en je raad het al! GEEN JAS midden in de winter. Eigenlijk best profesioneel: een paar schoenen, een (zomer)broek, geen bovenkleding, geen veiligheidsvest én geen jas. Godzijdank heb ik mijn pet!

Top! dat nieuwe uniform-verstrekt-door-het-VTSPN-met-nieuwe-naam-met-dezelfde-tegenwerkers. Klinkt net als: "nee geen PON meer maar Skoda"  998765

Mijn conclusie> wederom het buro dat bepaalt wat de straat draagt.  :'(

(deze post is zwaar gecensureerd. Daar waar u denk "Dat is niks voor moppersmurf" verviervoudig die gedachte. Eerlijk gezegd: Dan houdt u zich nog in  >:D )
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

Cabo

• Senior gebruiker
Reactie #3304 Gepost op: 20 februari 2015, 10:33:30
Na 5 maanden ben ook ik voorzien van een VHV.

flowcop

• Gen. GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #3305 Gepost op: 20 februari 2015, 12:45:35
Citaat van: Cabo link=msg=1332065 date=1424424810
Na 5 maanden ben ook ik voorzien van een VHV.

Ben even nieuwsgierig: welke datum heb je je uniform gekregen en is het vhv bij je thuis afgeleverd (en welk koeriersbedrijf) ?
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #3306 Gepost op: 20 februari 2015, 12:46:54
Mailtje gekregen dat mijn bestelling van eind december (niet nieuw uniform gerelateerd) is verzonden.

Ook normale items worden dus weer verzonden.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3307 Gepost op: 20 februari 2015, 13:13:59
Mijn vhv zou geleverd moeten zijn. Helaas niet thuis, waarschijnlijk ergens centraal in de eenheid. Begreep van de kledingwinkel dat het een vrachtwagen vol was... kortom: daar gaat nog wel een maand overheen voordat ik het vest eindelijk heb.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #3308 Gepost op: 20 februari 2015, 20:28:05
Citaat van: PietjePuk link=msg=1332097 date=1424432814
Ook normale items worden dus weer verzonden.

Klopt. Gisteren mijn sokken mogen ontvangen.  :) Nu nog mijn winterbroeken en VHV. Hopelijk krijg ik de spullen zsm...

AureliusM

• Senior gebruiker
  • A'dam
Reactie #3309 Gepost op: 20 februari 2015, 20:59:39
Winterbroek vanmiddag afgeleverd.