er schijnt nogal een verschil te zitten tussen de ene partij kleding en de andere partij (cynisch: wat verwacht je anders bij een aanbesteding van de NaPo?)
Gelukkig kreeg ik vorige week al te horen dat ik het shirt dat ik droeg terug moest sturen want het was niet goed en dat schijnt ergens op de rug zichtbaar te zijn (sorry ik nam de kritiek op dat moment niet serieus). Maar achteraf best leuk want dan heb ik geen shirts meer, dus wat dan??? Lekker die warme trui aantrekken??
Hoe kan het toch dat we in een glazen kooi leven maar dat alles dat afkomstig is van de/het/een VTSPN (en ja ik hou stug vol!) verdomd is te mislukken??? Helaas.....
Gelukkig anno 02-2015 heb ik nog steeds geen veiligheidsvest en nu ook geen shirts meer. Cool! Best lekker in zo'n eigen betaald onderhemd met een windjack en je raad het al! GEEN JAS midden in de winter. Eigenlijk best profesioneel: een paar schoenen, een (zomer)broek, geen bovenkleding, geen veiligheidsvest én geen jas. Godzijdank heb ik mijn pet!
Top! dat nieuwe uniform-verstrekt-door-het-VTSPN-met-nieuwe-naam-met-dezelfde-tegenwerkers. Klinkt net als: "nee geen PON meer maar Skoda"
Mijn conclusie> wederom het buro dat bepaalt wat de straat draagt.
(deze post is zwaar gecensureerd. Daar waar u denk "Dat is niks voor moppersmurf" verviervoudig die gedachte. Eerlijk gezegd: Dan houdt u zich nog in
)