Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214349 keer)

0 gebruikers (en 31 gasten bekijken dit topic.

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #3310 Gepost op: 20 februari 2015, 21:09:03
nogsteeds geen VHV en winterbroek (sinds begin november  :-X)

Geel veiligheidsvestje is wel 2 weken geleden geleverd. :-\

Chazia

• Forum gebruiker
Reactie #3311 Gepost op: 21 februari 2015, 22:59:22
Eindelijk ook mijn VHV ontvangen en een week daarvoor mijn winterbroeken. Als het goed is heb ik nu alles.   998765
eat or be eaten

flowcop

• Gen. GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #3312 Gepost op: 22 februari 2015, 00:35:37
Citaat van: Chazia link=msg=1332429 date=1424555962
Eindelijk ook mijn VHV ontvangen en een week daarvoor mijn winterbroeken. Als het goed is heb ik nu alles.   998765

Ik zie dat je werkt voor de eenheid Amsterdam, ik blijf het belachelijk vinden dat wij (als eenheid ZWB o.a.) eerder ons uniform hebben gehad en nog steeds wachten op het VHV terwijl collega's in regio's die na ons aan de beurt waren inmiddels wel hun vest hebben mogen ontvangen
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3313 Gepost op: 22 februari 2015, 01:01:19
Van de week een leuke ANPR controle. Beetje regen, het "voetvolk" (waaronder ik mijzelf zonder schaamte ook reken!) in het mooie nieuw uniform onder een afdakje want we weten immers dat het nieuwe uniform zo lek is als een mandje. Heb ik binnen 3 uur werken 3 totaal verzopen motormuizen! Met ongelovelijke respect voor deze jongens  O0 Maar wat een ongelovelijke troep is die motorkleding! Het kost klauwen vol met geld (volgens de webwinkelpagina van het ex-vtspn) maar de ritsen breken spontaan af, het lekt nog erger dan een vergiet en persoonlijk heb ik er in het najaar al de brui aan gegeven met het motorrijden omdat de motorkleding mij véél te koud is.

En ik rij gvd in mijn eigen motorkleding het hele jaar door!

ojee? is dit het verkeerde topic omdat de motorkleding "oud" is?
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

michaelmiata89

• Forum gebruiker
Reactie #3314 Gepost op: 22 februari 2015, 09:06:43
Welke fabrikant levert tegenwoordig de motorkleding? Ik weet dat er voorheen in Stadler en in Damen kleding werd gereden. Maar nu?

Citaat van: moppersmurf link=msg=1332449 date=1424563279
Van de week een leuke ANPR controle. Beetje regen, het "voetvolk" (waaronder ik mijzelf zonder schaamte ook reken!) in het mooie nieuw uniform onder een afdakje want we weten immers dat het nieuwe uniform zo lek is als een mandje. Heb ik binnen 3 uur werken 3 totaal verzopen motormuizen! Met ongelovelijke respect voor deze jongens  O0 Maar wat een ongelovelijke troep is die motorkleding! Het kost klauwen vol met geld (volgens de webwinkelpagina van het ex-vtspn) maar de ritsen breken spontaan af, het lekt nog erger dan een vergiet en persoonlijk heb ik er in het najaar al de brui aan gegeven met het motorrijden omdat de motorkleding mij véél te koud is.

Motorbegeleider, evenementen verkeersregelaar en actief in wijk preventie team

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #3315 Gepost op: 22 februari 2015, 09:37:44
Richa

Cabo

• Senior gebruiker
Reactie #3316 Gepost op: 22 februari 2015, 11:38:58
Citaat van: flowcop link=msg=1332096 date=1424432735
Ben even nieuwsgierig: welke datum heb je je uniform gekregen en is het vhv bij je thuis afgeleverd (en welk koeriersbedrijf) ?

Uniform ergens in Oktober.
Alles heb ik thuis geleverd gekregen via een wat kleiner koeriersbedrijf.
Die kunnen dus maar op beperkte data langskomen als ze in de buurt zijn.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3317 Gepost op: 22 februari 2015, 11:39:58
Blijkbaar heeft e.e.a. toch met de 'behandeling' te maken. Ik heb deze week eerst een uur in de zeikende regen buiten gestaan. Droeg de winterbroek en de winterjas, beide zijn vrijwel helemaal waterdicht. De jas sowieso helemaal, de broek eigenlijk ook... had een heel klein beetje klamme benen.
Mooie is dat beide binnen no-time droog zijn!

Net binnen op het bureau wederom aanrijding letsel, 3 uur in de zeikende regen gestaan. Zelfde ervaring; broek en jas houden het prima!!
Ik moet erbij zeggen: de broek is al wel een keer gestoomd geweest.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Cabo

• Senior gebruiker
Reactie #3318 Gepost op: 22 februari 2015, 11:45:06
Citaat van: moppersmurf link=msg=1332449 date=1424563279

Bij de KMar kreeg ik een regenpak geleverd en toen ik wegging zat die nog steeds in het plastic. Het textielpak hield alle regen tegen O0.
Ben alleen een enkele keer een beetje nat geregend toen ik mijn dunne doorwaaipak aanhad.
Ik snap niet dat politie een voorbeeld neemt aan de motoruitrusting van de KMar.
Een pak voor elk seizoen (incl. handschoenen e.d.) en nog een extra regenpak eventueel.

Kost wel wat centen, maar dan ben je wel goed voorzien.

tazbrw

• Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #3319 Gepost op: 22 februari 2015, 14:30:03
En ik maar roepen dat er nog geen pennenzakje is gescheurd..... Is het vannacht toch gebeurd.
Scheurde die bij jullie ook van boven tot onder? Met een stukje plakband bleef het nog wel zitten.....

Kan ik al nieuwe broeken bestellen? 98uiye
Groeten,  Tazbrw