Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214481 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Frank.

• Hoofdagent
  • Senior gebruiker
Reactie #3360 Gepost op: 7 maart 2015, 18:47:26
Mijn vest komt begin mei pas... Nu draag ik de windstopper nog buiten, maar als het straks mooi weer wordt... Dan moet mijn vest wel onder mijn polo, ten koste van de gele banen. Ben benieuwd of DPU dat vergoedt.

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3361 Gepost op: 10 maart 2015, 10:02:53
Eindelijk het nieuwe vest in ontvangst mogen nemen gisteren, gelukkig de 'gestikte' versie met productiedatum 02/15.
Wel even wennen, mijn oude vest was helemaal op maat gemaakt en dit is natuurlijk een standaard maat. Vond het oude vest beter zitten, maar moet hem natuurlijk wel even 'indragen'.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

grizz

• Senior GGP, Senior OC, opstapper KNRM Andijk
  • Senior gebruiker
  • Niets is onmogelijk
Reactie #3362 Gepost op: 10 maart 2015, 10:23:49
Citaat van: silque link=msg=1336185 date=1425978173
Eindelijk het nieuwe vest in ontvangst mogen nemen gisteren, gelukkig de 'gestikte' versie met productiedatum 02/15.
Wel even wennen, mijn oude vest was helemaal op maat gemaakt en dit is natuurlijk een standaard maat. Vond het oude vest beter zitten, maar moet hem natuurlijk wel even 'indragen'.

Plus dat je dit vest ook nog redelijk kunt stellen op de schouders en rug ! Ik vind m best goed zitten. Anders als het vorige vest dat wel. Niet minder goed.
Ik breng altijd mijn eigen schoenen thuis.....

silque

• Sheepdog
  • Senior gebruiker
Reactie #3363 Gepost op: 10 maart 2015, 10:43:31
Hij zit absoluut niet verkeerd hoor, maar qua maatvoering moet ik even wennen. Hij is ook wat langer dan mijn oude vest + een stuk zwaarder heb ik het idee.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #3364 Gepost op: 10 maart 2015, 23:47:55
Citaat van: silque link=msg=1336191 date=1425980611
Hij zit absoluut niet verkeerd hoor, maar qua maatvoering moet ik even wennen. Hij is ook wat langer dan mijn oude vest + een stuk zwaarder heb ik het idee.
Ik heb hem later bijgesteld in de schouders, dit was voor mij een wereld van verschil. Weet eerlijk gezegd niet wat ik heb gedaan, geloof dat ik de voorkant wat hoger heb gezet.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3365 Gepost op: 11 maart 2015, 00:07:59
Citaat van: TDMdR link=msg=1335571 date=1425683602
:o

Zodra je in het verkeer werkt, ben je verplicht om zichtbaarheidskleding te dragen. Het is niet wenselijk, het is gewoon verplicht.
Duidelijker kan het niet!

En onlangs is ook besloten dat het VHT-asd per direct niet meer met collega's zonder die verplichte zichtbaarheidskleding samenwerkt. Iedereen draagt het gele hesje (de zichtbaarheidskleding in de volksmond) anders werk je niet in of met het verkeer. PUNT. Geen enkele discussie mogelijk.  

Veiligheid boven alles, en met name de eigen veiligheid!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

flowcop

• Gen. GGP
  • Forum gebruiker
Reactie #3366 Gepost op: 11 maart 2015, 09:28:17
Citaat van: silque link=msg=1336185 date=1425978173

En dan moet je nagaan dat o.a. jou vest 2/3 weken geleden al in Breda lag op pallets bestemd voor Zeeland... Logisch toch?
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant

Mailo-nl

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #3367 Gepost op: 13 maart 2015, 00:00:43
Bah, 23 januari had ik mijn uniform opgehaald. Heb tot nu toe alles gekregen, alleen mijn VHV mis ik nog. Heb gebeld mijn maatje word pas geleverd in de 2e maand van mei, precies als ik in me praktijk periode zit >:(

Dus mensen die hier ook last van hebben, neem op tijd contact op met je trajectbegeleider want geen vest is niet de straat op (meestal)

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #3368 Gepost op: 13 maart 2015, 07:08:09
Heb eindelijk m'n vest gehad! :) 18 november , maat M

Jims

• o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
Reactie #3369 Gepost op: 13 maart 2015, 15:58:23
Citaat van: Mailo-nl link=msg=1336872 date=1426201243
Bah, 23 januari had ik mijn uniform opgehaald. Heb tot nu toe alles gekregen, alleen mijn VHV mis ik nog. Heb gebeld mijn maatje word pas geleverd in de 2e maand van mei, precies als ik in me praktijk periode zit >:(

Dus mensen die hier ook last van hebben, neem op tijd contact op met je trajectbegeleider want geen vest is niet de straat op (meestal)
Aangezien je je nieuwe VHV nog niet gekregen hebt, heb je de oude toch nog? O0
If you can dream it, you can do it.