Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform

Auteur Topic: Foto's en discussie omtrent het nieuwe politie uniform  (gelezen 1214382 keer)

0 gebruikers (en 14 gasten bekijken dit topic.

Hendriksje

• Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #3390 Gepost op: 23 maart 2015, 18:25:47
Citaat van: sanderhulleman link=msg=1338141 date=1426777963
Heb me kledinglijst binnen gekregen voor aspirant (opleiding VP Brabant, basisverstrekking).
Staat gek genoeg nog datum 10/2010 op, dus ook nog alleen het oude uniform. Is dit normaal?

Stuur mij even een PM met je kledinglijst, dan kan ik je uitsluitsel geven of dit het nieuwe of het oude uniform betreft.
Het lijkt mij dat ook jij gewoon het nieuwe uniform behoort te krijgen. Je krijgt ook oude uniformdelen voor ceremoniële activiteiten (zoals een beëdiging, installatie, e.d.)

tazbrw

• Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #3391 Gepost op: 24 maart 2015, 18:29:01
Citaat van: Hendriksje link=msg=1338959 date=1427131547
Je krijgt ook oude uniformdelen voor ceremoniële activiteiten (zoals een beëdiging, installatie, e.d.)

Heb jij die nog wel gekregen? Want ik moest mijn jasje en pet uitlenen aan een ander die helemaal niks had gekregen.
Groeten,  Tazbrw

Hendriksje

• Hoofdagent | Den Haag
  • Forum gebruiker
Reactie #3392 Gepost op: 25 maart 2015, 22:15:16
Ik heb zowel het oude uniform gedragen als het nieuwe. Ik ben dus helemaal compleet.

Maar ik loop dan ook al 2,5 jaar bij de academie. Geen idee hoe het bij de 'versere' lichtingen gesteld is.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3393 Gepost op: 26 maart 2015, 23:21:34
Weet je wat ook wel lekker zal zijn? Als je enig idee hebt wanneer je de rest van het uniform uitgeleverd gaat krijgen. Bijvoorbeeld een vest  >:(

Als ik een doos condooms, een rol behang of een laptop bestel via internet weet ik op de dag af wanneer die dingen geleverd worden. Helaas kunnen we dat bij de Politie nog niet eens bij benadering inschatten: tussen nu en september.  98uiye
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

veldwachter

• Hoofdagent, coach, schipper.
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #3394 Gepost op: 28 maart 2015, 15:55:10
Ik zag via de mail iets voorbij komen over een nieuw 'overlevingspak' voor de schippers onder ons. Ik kan er verder geen info over vinden. Iemand die er meer van weet?

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #3395 Gepost op: 28 maart 2015, 19:43:03
Citaat van: moppersmurf link=msg=1339834 date=1427408494
Weet je wat ook wel lekker zal zijn? Als je enig idee hebt wanneer je de rest van het uniform uitgeleverd gaat krijgen. Bijvoorbeeld een vest  >:(

Als ik een doos condooms, een rol behang of een laptop bestel via internet weet ik op de dag af wanneer die dingen geleverd worden. Helaas kunnen we dat bij de Politie nog niet eens bij benadering inschatten: tussen nu en september.  98uiye

Heb via de webwinkel extra polo's en een extra broek besteld; na 2 dagen binnen. Ook de gunlock. Helaas nog steeds geen vest. Wordt langzamerhand warmer buiten en dan kan mijn witte vest niet meer onder de softshell. Onder de polo is vanwege warmte en het uitscheuren (zitten strak) bijna geen optie......

HAVP

• Blauw
  • Senior gebruiker
Reactie #3396 Gepost op: 28 maart 2015, 20:30:00
Citaat van: Maxx link=msg=1340236 date=1427568183
Heb via de webwinkel extra polo's en een extra broek besteld; na 2 dagen binnen. Ook de gunlock. Helaas nog steeds geen vest. Wordt langzamerhand warmer buiten en dan kan mijn witte vest niet meer onder de softshell. Onder de polo is vanwege warmte en het uitscheuren (zitten strak) bijna geen optie......

Gewoon lekker over de polo blijven dragen dus. Doe ik ook. Kan ik t helpen dat de baas niet aan een fatsoenlijke levertijd kan voldoen? Ik bedoel maar.

7194

• Senior gebruiker
Reactie #3397 Gepost op: 30 maart 2015, 16:00:38
Even contact gezocht met de webwinkel m.b.t. de levering van mijn beide winterbroeken en het VHV. Ze hebben geen flauw idee wanneer ik mijn winterbroeken krijg. Over het VHV wist men te vertellen dat deze misschien eind mei op voorraad is en ergens in juni geleverd wordt (als het meezit)...

Tot nu toe had ik nog enige begrip voor de gehele organisatie, maar mij geduld is nu wel op. Kansloos.....

98uiye

Golf-10

• Brigadier, schipper (ME), kerninstructeur Portogewoon, Decentrale Beslagbeheerder
  • Forum gebruiker
Reactie #3398 Gepost op: 3 april 2015, 21:36:34
Citaat van: veldwachter link=msg=1340211 date=1427554510
Ik zag via de mail iets voorbij komen over een nieuw 'overlevingspak' voor de schippers onder ons. Ik kan er verder geen info over vinden. Iemand die er meer van weet?

Heb hier zelf nog niets over gehoord. Misschien dat dit alleen bij jullie eenheid speelt. Bij ons (LE waterpolitie) heb ik er nog niet over gehoord. Wel zijn er bij ons verschillende pakken in omloop zoals het Vikingpak (oud model in oranje en een nieuwe uitvoering in de blauw/gele uitvoering) en het 2-delig overlevingspak zoals ik die heb (merk is me even ontschoten maar is een Fins product)

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #3399 Gepost op: 4 april 2015, 01:34:20
Ik heb vandaag (of gisteren) die mooie enquette over het nieuwe uniform ingevuld. Waren weer zéér bijzonder samengestelde vragen waar je uiteraard geheel anoniem antwoord op mag geven.

Oja: voordat je inlogt op een computer van de NaPo staat in het scherm al vermeld dat alle handelingen worden vastgelegd. Daarnaast sluit de enquette af met de vragen:

wat is je leeftijd
hoe lang ben je
hoe zwaar ben je
waar werk je
hoe lang werk je al bij de politie
bij welke afdeling werk je (met specificatie)

Jep lekker anoniem. Niet dat het mij ene reet interreseert dus heb ik alles lekker naar waarheid ingevuld: tis en blijft wederom gewoon burocratische-troep dat we hebben gekregen. Maar ik ben voor het puntje integriteit wel geslaagd   ;D

Maar doe nou niet alsof zo'n enquette anoniem is... dat is zo schijnheilig!  

Alhoewel: dat gedrag past natuurlijk wel weer bij de kwaliteit van het nieuwe uniform. Dat is namelijk ook net alsof het goed is  ;)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens